Capitolul 3

25 4 3
                                    

....Dupa m am pregatit pentru a merge la BigHit .

Mi am facut un machiaj simplu,mi am indreptat parul si m am imbracat intr o salopeta verde .

M am urcat in masina si am condus spre companie.Cand am ajuns era 18:11.Nu am intarziat ,ba chiar am ajuns mai devreme.

Bg:Ma bucur ca esti punctuala!Hai sa dai niste probe.

Y/N:Sigur,domnule!


Am cantat ,am dansat,am facut ca un model si la final am dat un test de gramatica.

Bg:Pot spune ca esti perfecta!!Ai tot ce iti trebuie pentru a intra in compania noastra .Esti acceptata!!

Y/N:Va multumesc foarte mult!!

Bg:Y/N:,vei intra in trupa BTS si vei canta alaturi de ei!

Y/N:Va multumesc ,domnule !Cand pot incepe?

Bg:Maine la ora 8:00,in studioul nr 387.

Y/N:Sigur domnule!

Bg:apropo ,nu mai vorbi la modul formal!De acum sunt ca si tatal tau!

Y/N:Inteles!


am ajuns acasa si Y/F/N a sarit pe mine cu intrebarile:

Y/F/N:Unde ai fost?Ce ai facut?De ce ai venit abia acum?ce  s a intamplat cu Chen??

Y/N:Hoooo,nebunooo

Y/N:Deci ,am fost la o companie si voi canta cu o trupa.M am despartit de Chen si acum am ajuns acasa ,Altceva?

Y/F/N:De ce te ai despartit de el??

Y/N:Statea cu mine doar pentru ca voi deveni faimoasa si avea pe alta de o luna jumate.


Y/F/N:Ufff ,nemernicul!!Imi pare rau pentrru tine!

Y/N:Nu trebuie sa iti para pentru ca si eu voiam sa ma despart de el ,dar am aflat  ca is gravida  si dupa ca nu eram si nu am mai inteles nimik.

Y/F/N:stai,stai,STAI!!Ai fost insarcinata??

Y/N:Testul asa zicea ,dar doctorul a zis ca a gresit testul.Am aflat ca inca is virgina ,deci e binee:))

Y/F/N:Nu am inteles nimik ,dar e bine ca a trecut




.





.





.





.




.

.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Iar am inceput sa postez greu.Imi pare raau!!!


am revenit cu un nou capitol,deci be happy=))))




Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 17, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

NAM-,CUM?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum