Capitolul 2

24 3 2
                                    

Era 13 si doar ce terminasem orele,iar Chen a venit sa ma duca acasa .Am decis ca ii voi spune despre copil.

Am urcat in masina si m am hotarat catrrebuie sa stie si sa luam o decizie impreuna.

Y/N:Iubire,sa iti spun ceva!

Ch:Orice !

Y/N:Stii,ultima data cand ne am intalnit ,iti aduci aminte ce s a intamplat?

Ch:Da,si?

Y/N:Sunt insarcinata!

Ch:AVORTEZI!!!

Y/N:Credeam ca o sa te bucuri(spun cu un sambet trist)

Ch:Voiam sa ma despart de tine de 2 luni ,dar am aflat ca vei deveni cantareata!Eu am pe alta de o luna jumate!Mergem sa avortezi si dupa discutam!

Y/N:Dar-...Mbine

A pornit masina si in 10 minute am ajuns  la spital.

Y/N:Domnule doctor,vreau sa fac un avort !

Dr:Domnisoara,sunteti sigura??

Y/N:Da!!
Am mers in cabinet la domnul doctor si  dupa sa vorbesc cu el cat isi facea treaba .

Y/N:Domnule, o sa doara?

Dr:Domnisoara,nu sunteti insarcinata!Cine va mintit??

Y/N:Am facut un test de sarcina si era pozitiv !*spun aratand testul*

Dr:Trebuia sa consultati un ginecolog inainte!Testele mai gresesc 

Y/N:Am inteles ,ma scuzati de deranj!

Dr:Nu este nicio problema !

Y/N:La revedere !


Y/N:Testul ala a gresit.Acum putem sa ne despartim linistiti!Chen ,ma desprt de tine !

Ch:Abia asteptam sa aud asta!!Apropo,cand ai fost la mine erai beata si ai adormit imediat cum ai ajuns  in pat si nu am facut nimik !Ramai virgina;)

Y/N:Mai bine asa decat fututa de tine

Am ajuns acasa si era 15:37 .M am dus si i am zis lui Y/F/N ce s a intamplat si dupa am inceput sa ascul Jay Park

Observ ca e 16:40 ,adormisem de 40 de minute :)).M am dus la baie si m am spalat pe fata pentru a fugi somnul ,dupa m am apucat sa ma pregatesc pentru.....





.




.




.




.





.




.


.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

neata:)))

sorry pentru greseli 



suspansss:)))



byeee

NAM-,CUM?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum