𝓘 𝓬𝓪𝓷'𝓽 𝓬𝓱𝓸𝓸𝓼𝓮 𝓸𝓷𝓮 𝓯𝓪𝓿𝓸𝓻𝓲𝓽𝓮 𝓶𝓮𝓶𝓸𝓻𝔂, 𝒷𝓊𝓉 𝓉𝒽𝑒𝓎 𝒽𝒶𝓋𝑒 𝓉𝑜 𝒷𝑒 𝒽𝒶𝓃𝑔𝒾𝓃𝑔 𝑜𝓊𝓉 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝓂𝓎 𝒻𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓈 𝑜𝓊𝓉𝓈𝒾𝒹𝑒 𝒶𝓃𝒹 𝓁𝒶𝓊𝑔𝒽𝒾𝓃𝑔 𝓁𝒾𝓀𝑒 𝓌𝑒 𝓌𝑜𝓊𝓁𝒹𝓃'𝓉 𝓁𝒶𝓊𝑔𝒽 𝒶𝑔𝒶𝒾𝓃. 𝐼𝓉 𝓌𝒶𝓈 𝓈𝑜 𝒶𝓂𝒶𝓏𝒾𝓃𝑔. 𝐼 𝓌𝒾𝓁𝓁 𝓂𝒾𝓈𝓈 𝓉𝒽𝑒𝓂 𝑜𝓋𝑒𝓇 𝓉𝒽𝑒 𝓈𝓊𝓂𝓂𝑒𝓇. 𝐼 𝒶𝓁𝓈𝑜 𝑒𝓃𝒿𝑜𝓎𝑒𝒹 𝓉𝒽𝑒 𝒻𝑒𝑒𝓁𝒾𝓃𝑔 𝑜𝒻 𝒻𝓇𝑒𝑒𝒹𝑜𝓂 𝓉𝒽𝒶𝓉 𝐼 𝑔𝑜𝓉 𝓌𝒽𝑒𝓃 𝓌𝑒 𝓌𝑒𝓇𝑒 𝒶𝒷𝓁𝑒 𝓉𝑜 𝑔𝑜 𝓅𝓁𝒶𝒸𝑒𝓈 𝑜𝓃 𝑜𝓊𝓇 𝑜𝓌𝓃 𝓁𝒾𝓀𝑒 𝓌𝒽𝑒𝓃 𝓉𝑜𝓊𝓇𝒾𝓃𝑔 𝓉𝒽𝑒 𝒸𝑜𝓁𝓁𝑒𝑔𝑒𝓈 𝑜𝓇 𝒸𝑜𝓂𝒾𝓃𝑔 𝒷𝒶𝒸𝓀 𝒻𝓇𝑜𝓂 𝑜𝓊𝓇 𝒻𝒾𝓇𝓈𝓉 (𝒶𝓃𝒹 𝓁𝒶𝓈𝓉) 𝒸𝑜𝓂𝓅𝑒𝓉𝒾𝓉𝒾𝑜𝓃/𝓌𝒾𝓃 𝒾𝓃 𝒷𝒶𝓃𝒹 𝓉𝒽𝒾𝓈 𝓎𝑒𝒶𝓇.
𝐼 𝓇𝑒𝒶𝓁𝓁𝓎 𝑒𝓃𝒿𝑜𝓎𝑒𝒹 𝓉𝒽𝑒 𝓁𝒾𝑔𝒽𝓉 𝓅𝒶𝓇𝒶𝒹𝑒 𝒶𝓃𝒹 𝒽𝑜𝓌 𝒶𝓂𝒶𝓏𝒾𝓃𝑔 𝑒𝓋𝑒𝓇𝓎 𝓉𝓇𝒾𝓅 𝓌𝒶𝓈. 𝐼𝓉 𝓌𝒶𝓈 𝒶𝓁𝓁 𝓈𝑜 𝓽𝓱𝓻𝓲𝓵𝓵𝓲𝓷𝓰 𝒶𝓃𝒹 𝓪𝓶𝓪𝔃𝓲𝓷𝓰 𝒷𝑒𝒸𝒶𝓊𝓈𝑒 𝓘 𝓰𝓸𝓽 𝓽𝓸 𝓼𝓹𝓮𝓷𝓭 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓽𝓲𝓶𝓮 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝓽𝓱𝓮 𝓹𝓮𝓸𝓹𝓵𝓮 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓘 𝓵𝓸𝓿𝓮 𝓪𝓷𝓭 𝓬𝓪𝓻𝓮 𝓯𝓸𝓻. 𝐼 𝒻𝑒𝓁𝓉 𝓈𝑜 𝓪𝓵𝓲𝓿𝓮. 𝐼𝓉 𝓂𝒶𝒹𝑒 𝓂𝑒 𝓁𝑜𝑜𝓀 𝒻𝑜𝓇𝓌𝒶𝓇𝒹 𝓉𝑜 𝓉𝒽𝑒 𝒻𝓊𝓉𝓊𝓇𝑒 𝒶𝓃𝒹 𝒷𝑒 𝓁𝑒𝓈𝓈 𝓈𝒸𝒶𝓇𝑒𝒹 𝒶𝒷𝑜𝓊𝓉 𝒾𝓉. 𝐼𝓉'𝓈 𝓀𝒾𝓃𝒹 𝑜𝒻 𝓁𝒾𝓀𝑒 𝓉𝒽𝒶𝓉 𝒻𝑒𝑒𝓁𝒾𝓃𝑔 𝓉𝒽𝒶𝓉 𝓎𝑜𝓊 𝑔𝑒𝓉 𝓌𝒽𝑒𝓃 𝓎𝑜𝓊 𝒸𝓁𝑜𝓈𝑒 𝓎𝑜𝓊𝓇 𝑒𝓎𝑒𝓈 𝑜𝓃 𝒶 𝓈𝓌𝒾𝓃𝑔. 𝒴𝑜𝓊 𝒿𝓊𝓈𝓉 𝒻𝑒𝑒𝓁 𝓁𝒾𝓀𝑒 𝓎𝑜𝓊'𝓇𝑒 𝓯𝓵𝔂𝓲𝓷𝓰 𝓉𝒽𝓇𝑜𝓊𝑔𝒽 𝓉𝒽𝑒 𝒶𝒾𝓇. 𝐼𝓉'𝓈 𝒿𝓊𝓈𝓉 𝓉𝒽𝑒 𝒻𝑒𝑒𝓁𝒾𝓃𝑔 𝑜𝒻 𝒻𝑜𝓇𝑔𝑒𝓉𝓉𝒾𝓃𝑔 𝓎𝑜𝓊𝓇 𝓌𝑜𝓇𝓇𝒾𝑒𝓈 𝒶𝓃𝒹 𝓫𝓮𝓲𝓷𝓰 𝓼𝓮𝓽 𝓯𝓻𝓮𝓮. 𝐼 𝑔𝑒𝓉 𝓉𝒽𝒶𝓉 𝒻𝑒𝑒𝓁𝒾𝓃𝑔 𝓌𝒽𝑒𝓃 𝐼 𝒶𝓂 𝑒𝓃𝒿𝑜𝓎𝒾𝓃𝑔 𝒶 𝒽𝑜𝒷𝒷𝓎 𝑜𝒻 𝓂𝒾𝓃𝑒 𝓁𝒾𝓀𝑒 𝒹𝒶𝓃𝒸𝑒 𝑜𝓇 𝓁𝒾𝓈𝓉𝑒𝓃𝒾𝓃𝑔 𝓉𝑜 𝓂𝓊𝓈𝒾𝒸 𝑜𝓇 𝓌𝓇𝒾𝓉𝒾𝓃𝑔. 𝐼 𝒽𝑜𝓅𝑒 𝓉𝑜 𝓃𝑒𝓋𝑒𝓇 𝒻𝑜𝓇𝑔𝑒𝓉 𝓉𝒽𝑜𝓈𝑒 𝓁𝒾𝓉𝓉𝓁𝑒 𝓂𝑜𝓂𝑒𝓃𝓉𝓈 𝓉𝒽𝒶𝓉 𝓂𝒶𝒹𝑒 𝓂𝑒 𝒻𝑒𝑒𝓁 𝓈𝑜 𝑔𝓇𝑜𝓌𝓃 𝓊𝓅 𝒶𝓃𝒹 𝓵𝓲𝓴𝓮 𝓘 𝓱𝓪𝓭 𝓼𝓸𝓶𝓮𝓽𝓱𝓲𝓷𝓰 𝓽𝓸 𝓮𝓷𝓳𝓸𝔂 𝓲𝓷𝓼𝓽𝓮𝓪𝓭 𝓸𝓯 𝔀𝓸𝓻𝓻𝔂 𝓪𝓫𝓸𝓾𝓽. 𝐼 𝒶𝒸𝓉𝓊𝒶𝓁𝓁𝓎 𝒽𝑜𝓅𝑒 𝓉𝑜 𝓈𝓅𝑒𝓃𝒹 𝓂𝓎 𝒻𝓊𝓉𝓊𝓇𝑒 𝒸𝒶𝓇𝑒𝑒𝓇 𝒽𝑒𝓁𝓅𝒾𝓃𝑔 𝓅𝑒𝑜𝓅𝓁𝑒 𝑔𝑒𝓉 𝓉𝒽𝒾𝓈 𝒻𝑒𝑒𝓁𝒾𝓃𝑔 𝑜𝒻 𝒻𝓇𝑒𝑒𝒹𝑜𝓂 𝓉𝒽𝓇𝑜𝓊𝑔𝒽 𝓂𝓊𝓈𝒾𝒸.
𝓘 𝓬𝓪𝓷'𝓽 𝔀𝓪𝓲𝓽.
The song that I listened to while writing this is above. I was just introduced to the song and group so I really know nothing about them yet.