The End {Part 1}

63 6 54
                                    

Ketika Tu semua Pemain sedang makan Dan minum yang disediakan oleh Nini iaitu Makanan seperti Ice Cream Nenas,Manga Dan Burger dari Burger King manakala Minum an seperti Teh,Jus Pina Colada Dan Susu.Selepas selesai mereka makan Jimin, Taehyung Dan Daniel masuk ke dalam bilik yang Pemain sedang duduk.

Eunkyo:Napa korang ada Di sini pula? Mana Kak Nini yang gila Tu?

JVD:Shhh!!!

Jimin:Jangan bising,Nini tengah tidur Tu Dan tujuan Kami datang ni nak bawa korang lari dari tempat ni.

Xiao:Hummm...Boleh caya ke?

Tae:Boleh.

Yun Hee:Napa pula korang Tolong Kami? Bukan korang setia sangat ke dengan budak gila Tu?

Daniel:Sebab Kami sayang kat adik Kami Tu Kami buat cam ni untuk kebaikan adik Kami.

Vmin:Betul Tu.

Daniel:Sekurang-kurangnya dia boleh masuk hospital gila untuk rawat sakit dia bila dia kena tangkap nanti.

Jimin:Jom cepat sebelum dia bangun.

Semua Pemain ikut Jimin,Taehyung Dan Daniel pergi ke pintu keluar bangunan seram ni.

Sementara Di tempat lain~

Nini Baru bangun dari tidur Dan pergi ke bilik Pemain Tu tetapi bila Nini masuk ke dalam kosong.

Nini:Mana diaorang ni? Tak kan diaorang dah lari.

Nini mengambil telefonnya Dan membuka apps yang sambung ke seluruh cctv dalam bangunan seram Tu.Nini ternampak Jimin,Taehyung,Daniel Dan semua Pemain Tu pergi lari.

Nini:Abang - abang Tak sayang kat Nini dah ke?... Ke diaorang nak ikut mati dengan Pemain... Boleh jer Nini bagi *smirk*

Sementara Di tempat lain~

Mereka Baru sahaja belok untuk sampai ke pintu keluar bangunan seram ni,tiba-tiba...

Nini:Hai guys ^-^

Semua:Nini!!!

Nini:Mana korang nak pergi Dan abang - abang apa semua ni ^-^

Jimin:Ni untuk kebaikan adik caya lah.

Nini:Tapi ni juga keburukan abang-abang kan ^-^

Nini mula tendang kepala Jimin menyebabkan Jimin Tak boleh bangun.

V & Daniel:Lari semua!!!

Semua lari lintang-pukang meninggalkan Jimin Dan Nini.Nini mula cekik Jimin secara perlahan-lahan.

Jimin:Dik...Napa...

Nini:Well abang yang start dulu so... Adik cuma habiskan jer.

Jimin mula sesak nafas sehingga dia Tak bergerak semula.

Nini:Seterusnya *smirk*

Di Bilik Tanaman~

Taehyung Dan Areum sedang menyorok Di belakang Pokok Manga.

Areum:Takut *mau menangis*

Horror Game (AF) (CLOSE)Where stories live. Discover now