The End {Part 2}

59 4 29
                                    

Di Bilik Bengkel~

Woonqi Dan Xiao sedang bersembunyi Di bawah meja yang penuh dengan debu.

Xiao:Acum!

Woonqi:Napa Kak Xiao?

Xiao:Akak alah dengan debu.

Woonqi:Jom Kita sorok Di tempat lain^-^

Xiao:Jom^-^

Baru sahaja Woonqi Dan Xiao ingin keluar dari meja Tu, mereka ternampak Nini datang ke bilik Bengkel bersama kapak Dan mereka terpaksa duduk Di bawah meja Tu.

Xiao: *berbisik*Akak rasa nak bersih lagi.

Woonqi: *berbisik*Tahan dulu nanti Kak Nini dengar habits Kita berdua.

Xiao Baru sahaja ingin bersih tetapi dihalang oleh tangan Woonqi.

Woonqi:Nasib baik.

Tiba-tiba Kaki milik Woonqi ditarik keluar dari tempat sembunyi oleh Nini Dan Nini menghayunkan Kapak Tu ke arah badan Woonqi menyebabkan badan Woonqi berlubang.Xiao mengambil kesempatan untuk lari Dan meninggalkan mayat Woonqi.

Nini:Seterusnya~ *smirk*

Di Bilik Taman Bunga~

Choco Dan Yun Hee sedang bersembunyi Disebalik Bunga Ros.

Choco:Kak Yun Hee...

Yun Hee:Napa?

Choco:Ada rasa seram sejuk Tak?

Yun Hee:Napa?

Choco:Cam seram sejuk jer kat sini.

Nini:Memang lah sebab ada aku^-^

Nini tendang Choco menyebabkan Choco berjauhan dengan Yun Hee Dan Yun Hee tidak dapat membuat apa-apa kerana Nini telah menghalakan katana ke arah Choco.

Nini:Cuba lawan aku Dan Choco terus mati.

Choco:Bunuh lah aku! Kalau Berani sangat!

Nini:... OK... Fine!

Yun Hee:Jangan!!!

Tanpa membuang Masa Nini telah menikam Choco Di bahagian jantung menyebabkan Choco mati.

Nini:Kak Yun Hee?

Nini menghalakan katana yang masih mempunyai darah Choco ke arah Yun Hee.

Yun Hee:Nasib baik kau pakai senjata kalau Tak...Dah lama aku kerjakan cukup-cukup.

Yun Hee meninggalkan Nini yang ketawa sendiri.

Nini:Next~

Di Bilik Seksaan~

Hanie dan Areum sedang bersembunyi Di dalam bilik Tu.

Horror Game (AF) (CLOSE)Where stories live. Discover now