¤HIGHLIGHT¤ 102

28 1 0
                                    

BTS ve VİCTON grubunun örnek aldıkları grup HİGHLİGHT(BEAST).
Ayrıca ATEEZ grubunun ana dansçılarından biri olan Wooyoung , Highlight 'tan Gikwang 'ı rol modeli olarak secmiştir.


VICTON 9 Kasım günü "Voice To New World" mini albümünün ön gösterimini yaptı.

 Öngösterim sırasında " BEAST sunbaelere saygı duyuyoruz" diyerek belirtti ve "BEAST'i gerçekten beğeniyorum" dedi. 

 Heochan " BEAST sunbaeler sahnede çok havalı görünüyor. Ayrıca müzik tarzlarınıda beğeniyoruz. Her zaman onları rol olarak düşünüyoruz " şeklinde açıklama yaptı.

BTS'den Rap Monster grubun hedefleri hakkında konuştu.

'Kim Hyun Jung's News Show' ile bir telefon görüşmesi yaptı. Röportaj esnasında, BTS'in gelecekteki hedefi hakkında sorulan soruya "Bir sonraki hedefimiz dünya çapında stadyum turu yapmak. Bir stadyum en az 30.000-40.000 ve en fazla 50.000 kişi alır. Bir sonraki
hedefimiz kesinlikle tüm dünyada bir stadyum turu yapmaktır "dedi. Görüşmeci, Michael
Jackson turunda oldugu gibi 30.000-40.000 Kişilik bir izleyici kitlesine mi sahip olmayı kastettigini sordugunda, Rap Monster bunu kastettigini dogruladı.

Daha sonra, Highlight' ı BTS grubu olarak seçti ve bir bütün olarak baktı.
"Şuanda Highlight olarak biliniyorlar. Onlar B2ST iken 2012 yılındaki jimnastik tiyatrosundaki konserlerini arkadan izleyebildik. Çok şaşırtıcıydılar ve kendimize sadece onlar gibi olmak istedigimizi söyledik. Hala bazen bunun hakkında konuşuyoruz. " dedi.

2017 de yapılmış bir haber.


Oy(⭐) vermeyi unutmayın lütfen ❕❕❕

Kaynak: Allkpop,Korezin,kpoptürk

HİGHLİGHT(Beast)   GRUP TANITIMIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin