1~10.000 lira karşılığındaa zehirsiz ve boğmayan yılanların olduğu havuza girermisin?
(asla ve asla)2~5.000 lira karşılığında ocak ayında denize elbiselerinle atlarmısın?
(kesinlikle evet)3~10.000 lira karşılığında başkasının terini yalarmısın?
(ıyy asla)4~10.000 lira karşılığında kendi dışkını avuçlarmısın?
(hayatta olmaz)5~5.000 lira karşılığında nihat doğanla 1saat kültür ve sanat konulu bir tartışmaya katılırmısın?
(kesinlikle evet)6~100.000 lira karşılığında sevmediğin bir ülkenin bayrağı ile sokaklarda gezermisiniz?
(kafama silah dayayıp tehdit etseler bile yapmam)7~10.000 lira karşılığında sevmediğin bir takımın formasını giyip sokaklarda gezermisin?
(hayır fb ye ihanet edemem)8~30.000 lira karşılığında ömrünün sonuna kadar et yememeyi kabul edermisin?
(tövbe böyle bir şey yaparsam hayatım biter benim lan etsiz bir hayat ayyyy)9~500.000 lira karşılığında kurtçuk, pişmiş fare eti ve sıçan etinden oluşan kokteyl tabağını yermisin?
(ölürümde yemem)10~acayip paraya sıkıştınız diyelim. Adamın birisi size 1 böbreğiniz karşılığında 1 milyon lira veriyor. Satar mısınız?
(ondan sonra nası yaşıycam acaba tabikide hayır)11~30.000 tl maaşla afganistan da çalışmayı düşünürmüydün?
(ivit)12~300.000 lira karşılığında sokakta 15 dakika çırılçıplak yürürmüsün?
(günah lan günah hayır)13~50.000 lira karşılığında ömrünün sonuna kadar internet kulanmamayı kabul edermisin?
(internet yoksa bende yokum)14~30.000 lira karşılığında sevgilinden ayrılır mısın?
(evet)15~100 lira karşılığında içinde hastalık, mikrop vs barındırmayan çamur yermisin?
(yemem)........................................................................
Cevaplamayı unutmayın kuzular.
Votede atın.
Öpüldünüz