Tas keistas jausmas pilve, jaudulys, jo lupos ant manuju, tai man viskas nauja, aš net nežinau kaip bučiuotis. Iš jaudulio nesugebėjau pajudinti lūpu kol jo tuo tarpu nesustojamai judėjo. Jam atsistraukus negalėjau atsimerkti, aplink mus girdėjos šauksmai. Po keliu sekundžiu greit atsimerkiau ir pažiurėjau jam tiesiai į akis. Jis šyptelėjo. Nieko nesakiusi išlipau iš baseino. Eidama vidun viskas ka girdėjau tai mano greitas kvepavimas, aplink staiga viskas užtilo. Braudamsi pro šokančius žmones ieškojau Addi ir ja radau.
- Madi kur buvai? - šuktelėjo Addi padėdama šalin stikline.
Nieko jei nesakiau tesiog stipriai apkabinau ir usimerkiau. Ji mane taip pat apkabino.- Madi kas nutiko, ir kodėl tu visa šlapia? - paklausė ji, lėtai glostydama man plaukus. Nenorėjau kalbėti. Atsitraukusi, paemiau ja už rankos ir nusivedžiau į antra aukšta, priėjusi paskutinias juodas duris jas atidariau, ileidau Addi ir išpaskos iejau ir aš uždariau duris ir jas užrakinau.
. Addison .
- Madi kas nutiko, kodėl mane čia atsivediai - paklausiau jos, kai ji uždarė duris ir jas užrakino, keista.
Ji nieko neatsakė tesiog paejo kelis žinksnius į prieki pasilenke ir atsireme į kelius.
- Madi, man išties darosi baugu, ar kas nutiko, kodėl su manim nekalbi.
Žiurėjau į ja, norėjau paliesti ja, o ji pradėjo juoktis kaip... NESVEIKA.
Jos juokas sklido po visa kambari, aš atsitraukiau nuo jos nes ji juokesi ir šokinėjo ant lovos mėte rubus iš spintos mete pagalves, jauke lova. Aš stovėjau prisiglaudusi prie sienos ir lėtai slinkau link duru, kai pasiekiau rankena, ji sustojo.- Addison - tare ji, atsisukdama į mane. Sustingau nežinojau ką daryti ir ji mane katik pavadino pilnu mano vardu kaš kas negerai su ja. Nuriju seiles susikaupusias gerkleja, kambarije kaškaip pasidaro per daug karšta.
- Madi.... ar.... ar kas nutiko? - sumikčioju, patraukiu ranka nuo rankenos ir lėtai prienu prie jos. Atsisėdu šalia.
- Mane pabučiavo.
- Ką? - pakreipiu galva nesupratusi.
- Mane pabučiavo - ji tai ištarė taip suletintai, kad isigandusi vėl atsitraukiau nuo jos.
- Ir kas tave pabučiavo? - paklausiu, ar jei protas pasimaišė.
-Dy... - nespėjus jei ištarti į duris kaškas pasibeldžia, priejusi prie duru jas atrakinu, atidarius pro jas isiveržia su cigarete Dysen apsikabines mergina.
Iškrypelis, ar jis kada nors nustos vaikytis vis kita sijona.
- Vaikas pasitrauk nuo lovos - taria Madi, ir su ranka numojas jei iseiti Madi atsistoja ir prieina prie manes, abu sukikene krenta į lova.
- Manau mums jau reikia eiti - tariu ir apsisukusi išeinu.
- Madi ar pasakysi.... - norėjau jos paklausti, bet apsisukus ji nėjo man iš paskos, grįžusi į kambari radau ja tebežiurinčia į tuos du idijotus. Pagrebiau jei už rankos ir isivedžiau laukan.
- Ar tau viskas gerai mergyt- paklausiau Madi ja apkabindma. Ji nieko neatsakė tesiog mane apkabino atgal. Kas jei?, kol Dysen nepasirodė, ji šypsojo-si.... Gal ji ko išgerė. Mano mintys maišesi nežinojau ka galvoti.
- Noriu namo - sušnabžda Madi man į ausi, linktelėjusi, atsitraukiau nuo jos ir paprašiau kad palauktu.
. Madison .
YOU ARE READING
" . . . "
Random- ᴡʜʏ ᴅᴏɴ'ᴛ ᴜ ʜᴀᴠᴇ ᴀ ʙᴏʏғʀɪᴇɴᴅ - ᴍʏᴘᴀʀᴇɴᴛs ᴀʀᴇɴ'ᴛ ᴄᴏᴏʟ ᴡɪᴛʜ ᴛʜᴀᴛ ʏᴇᴛ - ᴡʙʏ ᴡʜʏ ᴅᴏɴ'ᴛ ᴜ ʜᴀᴠᴇ ᴀ ɢғ - ʙᴇᴄᴏᴜsᴇ ʏᴏᴜ'ʀᴇ ᴘᴀʀᴇɴᴛs ᴀʀᴇɴ'ᴛ ʀᴇᴀʟʟʏ ᴄᴏᴏʟ ᴡɪᴛʜ ɪᴛ ʏᴇᴛ - ᴏᴍɢ