5 YIL SONRA
J:Jungkook çocukları rahat bırakır mısın ?
Jk:İyi de bu Jimin in oğlu benim kızıma yürüyor !Hepimiz kahkahalarla gülerken güzel kızım Mina konuştu
Mn:İyi de baba yürümüyor ki bak oturuyor
Biz daha fazla gülerken Jungkook somurtarak yanıma oturmuştu.
Jm:Artık biz sizin kızı istemeye geliriz Soo Jin le
Dedi Jimin gülerek
Jk:Dayak istiyor işte Jennie görmüyor musun ?
J:Şaka yapıyor KookHepimiz gülümserken ben de herkese bir göz gezdirmiştim.
Namjoon ve Sun Hee evliydi ve 1 yaşında bir kızları vardı.
Jimin Soo Jin Taehyung ve Min Ji dörtlüsü bizden bir kaç ay sonra evlenmişlerdi. Jimin ve Soo Jin in bir oğlu Taehyung ve Min Ji nin de ikizleri vardı. İkizlerin biri kız biri erkekti.
Da Bin ve Yoongi de evlenmişlerdi. Onların oğulları da geçenlerde 2 yaşına girmişti.
Jiwoo ve Jin Jungkook un bütün suratsızlıklarına rağmen evlilerdi ve 1 yaşında bir kızları vardı.
Na Hee ve Hoseok da evlenmişti. Onların da biri 3 yaşında diğeri 1 yaşında iki oğlu vardı.
Ve koskoca 5 yılın ardından biz hala beraberdik. Kocaman bir aile olmuştuk...
Eveet işte Finalimizi de yaptık.
Açıkça konuşmak gerekirse kitabı bitirir bitirmez büyük bir boşluğa düştüm.
Tüm karakterleri gerçekten büyük bir içtenlikle ve özenle yazdım. Baya da bir uğraştım :)
Özellikle belirli görsel içerikler gerçekten biraz uğraştırdı ama hepsini yazarken çok mutluydum.
Ama en çok da sizin hikayeyi beğenmeniz beni çoook mutlu etti.
Bu yüzden yeni bir hikaye yayımlamaya karar verdim. Umarım onu da beğenerek okursunuz <3
SİZİ ÇOOOK SEVİYORUM KENDİNİZE İYİ BAKIN <33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAPLANTILI ~ JENKOOK
FanfictionNeden beni hiç sevmiyorsun Jennie ? Benim dışımda herkes sana dokunuyor bir ben dokunamıyorum. Herkes sana yakın bir ben değilim. Sen herkesi seviyorsun beni neden sevmiyorsun Jennie ?