- O şarkıyı ilk dinlediğimde..
Belki de çok fazla anlam yüklenilmemesi gereken öylesine bir mesajda bile aklıma tek gelen kişinin sen olması kalbimi acıtıyor.
Soruyorum bazen kendime nasıl böyle olabildik biz? Her şey o kadar çok iyiyken hem de, nasıl oldu bütün bunlar?
Bunların hepsini merak ediyorum ama sanki cevabını öğrensem daha çok canım yanacakmış gibi. Öyle mi peki? Gerçekler daha mı çok acıtır kalbimi?
Çalan kapının sesiyle kim olduğunu görebilmek için arkama döndüm. Gelen kişi Naeun ablaydı. "Sana kayıt yapacağınız şarkıların demolarını getirmemi istediler. Kayıttan önce dinlemen gerekiyor."
Elindeki birkaç kağıdı ve usbyi bana uzattı. "Buradada sözler yazıyor partların dağılımı şimdilik böyle ama sonrasında değişebilir."
"Peki kayıt için ne zaman gitmem gerek,"
"Şuan diğer şarkıların kaydını alıyorlar aslında büyük ihtimal yarına onlar biter ve siz başlarsınız." deyince onaylar biçimde kafamı salladım.
"Merak etme numaranı aldım sana haber veririm." deyince rahatlamış bir ifadeyle gülümsedim.
"Benim gitmem gerek, sana iyi çalışmalar."
dedi ve hızlıca stüdyodan çıktı.Naeun ablanın verdiği kağıtlardan anlaşıldığı üzere 2 şarkının kaydına yardım edecektim. Kendi şarkımın ismini görmemle istemeden gülümsedim.
Şarkının sadece melodisini yaptığım için sözler oldukça eksikti. Bu yüzden kağıda baktığımda birçok kısmın baştan yazıldığını görmüştüm. Nasıl olduğunu dinleyebilmek için usbyi bilgisayara taktım ve 'Beautiful'u açtım.
Şarkıda ben yerine Hanbin'nin sesi vardı büyük ihtimal hem yeni sözler hem de ton farkından dolayı üyelerin işini kolaylaştırabilmek içindi. Şarkının yeni düzenlenen haliyle ve sözleriyle birlikte beklediğimden iyi olmuştu. Ve diğer üyelerle beraber kayıt alındığında daha da iyi olacağından emin olmuştum.
Diğer şarkıyı açtım adı 'Best friend'di. Şarkı başladığı kulağıma dolan melodi çok hoştu. Melodi kadar sözleride...
Gecenin bir vakti sarhoş gelen sesin,
Üzücü bir şey olduğunu söylüyor bana.
Yanındaki o adamla kavga ettiğini söylüyorsun
Seni teselli etmemi istiyorsunSen ya da ben birimiz aptal,
Ona bakan sana bakıyorum.
Kendimi sakinleştirmeye çalışsam da akıyor gözyaşlarım.
Ara sıra sırtını dayadığın kişi olmakta yeter banaBir rüya olsaydın eğer
Güzel ve hüzünlü bir rüya olduğunu söylerdim
Neden o tatlı sesinle
Sen benim en iyi arkadaşımsın diyorsun ki?Duygularımızı kontrol edebilseydik eğer
Bütün hislerimi atardım bir kenara
Ben ileri adım atmaya çalıştıkça
Sen onun elini tutup uzaklaşıyorsun
Her gece kavga ediyorum düşüncelerimle
Keşke bu kadar güzel olmasaydınBir gün yanında biri olmazsa bana bakar mısın?
Kendim söyleyip dinlediğim bu sözler
Seni çok sevdiğimi biliyorsun artık
Bir gün yüzüne söylemek istiyorum bu sözleriŞarkının sözlerinin bir olayın etrafında dönüyor olması beni biraz etkilemişti. Gerçekten iyi bir söz yazarı olduğunu düşündürtmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Friend - Kim Hanbin
FanficBir rüya olsaydın eğer, Güzel ve hüzünlü bir rüya olduğunu söylerdim. Neden o tatlı sesinle "Sen benim en iyi arkadaşımsın" diyorsun ki ?