Seznámení

79 2 0
                                    

Ahoj jmenuji se Laura Nováková. Bydlím v Praze se svím tátou. Mamka se s tátou rozvedla, bydlím jenom s tátou, protože mě mamka nechtěla. Za to jsem docela ráda, protože kvůli mě se táta změnil. Přestal pít alkohol a věnuje se mi každou chvíli a zato jsem opravdu ráda. Tyhle prázdnini jezdeme na Slovensko kvůli babičce a dědovi ,kteří potřebují mě a tátu vidět a slišet. Jezdíme tam na prázdniny. Táta tam má práci, takže tam sme celé prázdniny. Mě to nevadí Babičce taky ne a děda je rád že tam sme.
~o den později ~
Už sme na cestě do Sabiňova . jedeme autem. Když nám zabývala už jen hodina cesty tak jsme zastavili na benzíně. Koupili sme si kafe, natankovali a jeli dál. Když sme byli v Sabiňově tak tátovi někdo volal, jelikož řídil tak jsem to vzala já (D= doktor jen teď)
D: Dobrý den tady doktor Oldřich.
L: dobrý den u telefonu dcera Adama Nováka.
D: mohla byste mi dát vašeho otce k telefonu?
L: omlouvám se táta řídí.
D: dobře tak to řeknu vám.
D: váš dědeček zemřel na zápal plic.
L: děkuji za to že stemito řekl naschledanou.
Řekla sem a stekla mi slza po tváři. "naschledanou„ řekl doktor a típl to. Já sem dala mobil spátky, kde byl a rozbrečela sem se. Táta se mě zeptal co se stalo že brečím. Když jsem mu to řekla tak jsem přijeli k babi. Hned jsem se rozhodla že půjdu na procházku SAMA. Chodila jsem a chodila až se začalo stmívat, ale já to neřešila, sedla sem si na lavičku a brečela. Slyšela jsem jak ke mě někdo jde
?: si v pořádku?
Řekl ten vysoký kluk.
L: j-jo s-sem.
?: mě moc v pohodě nepřipadáš.
Řekl ten s tmavě hnědými vlasi.
?: stalo se něco? Pardon my sme se ne představili. Řekl znovu.
?: já sem Dominik.
D: tohle je sir Matyáš z království Praha.
Řekl aby mě rozveselil Domča a ukázal na vysokého kluka.
D: tohle je náš číňan Víťa.
Ukázal na kluka vedle Matyho.
D: a tohle je naše Slovenská hvězdička Sam.
D: a ty si?
L: L-Laura.
Řekla sem a pousmála se.
D: dobře Lauro, řekneš co se ti stalo našemu kroušku hyperaktivních idiotů.
Řekl Domča a usmál se a já sním, jen kluci na něj koukali, jak na debila. Posadili se vedle mě a poslouchali. Když jsem přestala mluvit tak mě kluci obejmuli.

Doufám že se vám první kapitola líbila. Vaše linkyky:-D

Parta blbů |SMTV|Kde žijí příběhy. Začni objevovat