altıncı bölüm

93 2 4
                                    

Yağız=hadi canlıyı kapatalım.

Berfin=iyiydik böyle.

Yağız=olsun zaten saat 6 olmuş akşam açıcaktık ama akşam açamayız bide seni biryere götürücem fasulye.

Berfin=yemeğe gitmiycekmiydik.

Yağız=daha beğeniceğin bir yere götürücem.

Berfin=tamam da ne giyim.

Yağız=ben seçerim.

Berfin=yayız sen iyisin demi sabah bana makyaj yaptın. Şimdide kıyafetimi seçiyorsun.

Yağızdan

Sıçtık şimdi nasıl diycem senin yüzünü ezberlemek için yaptım diye

Berfin=yayyız

Yağız=Ya dicem ama kızma.

Berfin=kızmam.

Yağız=aslında kötü bir makyaj yapıp sana kışkırtma yapıcaktım ana kıyamadım.

Harika yalan valla kendimin anlından öpmek istiyorum şu anda.

Berfin=yaaa dedi ve sarıldı.

Berfin=eğilsene azcık kulağına birşey dicem. Dedi ve eğildim.

Berfin=yalan söyleyemiyorsun.

Yağız=sende hemen anlıyorsun ama.  eğildiğim için göz gözeydik. Öpesim vardı ama öpemezdim. Zil çaldı tam giderken yanağından öpecekken bana döndü ve dudağını öptüm.

Berfin=k-kapı GELDIM diye bağırdı.

Tepki göstermemişti sevindim buna. Belkide gösterememişti.

Berifden
Harika bir öpüşmediğmiz kalmıştı. Allah'tan kapı çaldı.

Berfin=b-berk sen i-iyi misin?

Berk=iyiyim berfin şş sakin ol. Dedi ve bana sarıldı.

Yağız=lan noluyor sana sarılan kim.

Berk sarılmayı bıraktı.

Yağız=lan şerefsiz berk sen hangi yüzle fasülyeme sarılırsın sikicem belanı.

Berfin=sakin ol yayız. Berk kötü biri değilde sen nereden tanıyorsun.

Berk= eski bir dostum diyelim. Neyse berfinin hadi evine uğrayıp eşyalarını alalım özledim seni.

Yağız=ne saçmalıyorsun sen bak küfrettirme bidaha.

Berfin=onu bırakıp gitmeden önce düşünücektin. Şimdi siktir git.

Yağız=ne bırakması befo ne saçmalıyorsun.

Berfin=Sana her şeyi anlatıcam söz. Ama ilk berk sg seni şimdiye kadar polise vermediğme dua et şimdi git ve benim birdaha karşıma çıkma çıkarsan ilk isim polise gitmek olur.

Berk=eğer öyle birşey yaparsan kendini ölü bil.

Yağız=sen kimin olana ölü bil diyon lan siktir git yoksa yemin ederim ki dalarım sana.

Berfin=yayiz sakin ol şimdi gider bu şerefsiz.

Berk=vay sevgilin ha sen daha yakışıklılarına layıksın fasulyem mesela ben hadi gidelim hayatım.

Berfinden

Direk üzerine atladım yayızı beklemeden  özel yerine bir tekme attım. Sonra burnuna yumruk en sonunda göğsünde tekme attım. Ve yerde yağız beni hayretler içerisinde izliyordu tabi bi yandan da yer düşen berki kapıya sürükledi ve kapattı kapıyı.

~BerYa~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin