Cheia succesului

47 3 0
                                    

Eu lam priviir uimita,inima se incepe a topi.Dar deja sunt matura,nu trebuie sa ma las indulcita de niste vorbe,ma uit la el cu dispret si ii spun:

-Demonstreaza,crezi ca dupa 6 ani eu o sa te iubesc?Dupa ce mai facut sa sufar acum un simplu Te iubesc trebuie sa ma schimbe,nu e asa,roata se intoarce,eu vreau ca si tu sa suferi la fel cum am suferit eu..

Glasul imi incepea sa tremure,simteam ca nu mai sunt asa de puternica precum par,m-am intors si am plecat.El a ramas acolo mirat si fara cuvinte.Ann a ramas la fel de uimita,deoarece ea stia cit de mult il iubesc.Insa viata se schimba,la fel si oamenii.Am ajuns acasa,mama mi-a daruit o cheita de aur,si a spus:

-O vezi,e o cheie mica,a fost a strabunicii tale,asta a fost cheia succesului ei,este facuta din aur,are si un diamant adevarat,sper sa te ajute la fel de mult cum a ajutato pe ea.

Eu iam multumit,am luat cheia si am plecat in camera sa o examinez,mi-a placut mult cadoul,deja simteam ca e o parte de rai din inima mea,incepeam sa vad viitorul cu alti ochi si alta dispozitie,o lume noua,la fel ca in filme.A doua zi,ca sa-mi incerc norocul,m-am dus in oras la Scoala teatrala,era cea mai mare din oras.Am vorbit cu directorul si el m-a acceptat sa lucrez la el,si pentru incept o sa fiu in rolul secundar al romanului ,,Singur in fata dragostei"de Aurelie Busuioc..Eram extrem de fericita nici nu imi puteam inchipui ca am reusit.De azi incepe munca mea.Cheia succesului a aparut in viata mea,e un nou capitol,totul pare sa fie bine.Noapte tirziu pe la 23:00 bate cineva in geam,era el si totus pe el il cheama Vlad,baiatul simpatic si prima mea iubire,lam vazut dar am tras draperia fara sa ii acord macar o privire surprinzatoare.El a plecat,nu a stat sa ma impuna sa vorbesc cu el....

O parte de rai in sufletul meuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum