Tuzak

185 15 3
                                    

Bazen oyle bir donum noktasinda oluruz ki ne yapicagimiz kararsiz bilmeliyiz ki yapicagimiz her sey bizim aleyimize . Aslinda hayat sevindikce sekillenir uzuldukce bukulur hayatimiza nasil yon verirsek oyle yon vermiz oluruz ama hayatta nasil secersek o da bizi oyle secer . Iste esmirayin hikayesi tam burda basliyodu . O hicbir sey den habersizdi o ne secmek ne de secilmek istiyodu o sadece ailesine kavusmak ozlem gidermek istiyodu .Ama hayatta her istedigimiz olmaz kimse ailesini secerek dogmaz kimse hayatini secerek yasamaz .Oyleyse sadece yon verebiliriz cunku baska secenek yok iste bu nokta da caresizlik denen sızı ortaya cikmaz mi ? bana gore duygularini ve dusuncelerini kontrol edebilen her insan gucludur. Esmirayda ise hayat ona cok sey ogretmeye calisti ama her seferinde redetti. Her seferinde duygularina dusuncelerine yenik dustu belki hayat onu boyle secmisti . Hayatta herkes hakettigini yasarmis ama bazilarin basina gelmeli k tecrube ve deneyim olsun olgunlassin diyedir belki . Kim bilir belki esmiray hayata karsi sucu olmasada hayat onu sectiki o boyle davrandi . Ona yasadiklarina karsin bir suru sey vadedildi. O cok kotu seyler yasadi evet ama hayat ona hicbir sey vermemezlik etmedi .Deneyimle gordu insanlarin binbir yuzunu tecrubeyle olgunlasti . Hayat kimi secer bilinmez ama onun hala kalbinde koca bir sızı vardı ve hic gitmeyecek gibiydi . Kalbinde ki sızı insanları gordukce artiyordu . O sevilmek ve sevmeyi istedi kîrılmak ve kırmak degil . Onun hayatı yasadîkca daha berbatlasıyordur belki belki de tam tersiydi .Ama su gercek o unutmaya her calistikca sanki insanlar hatirlayodu onu kotu yapmaya insanlar zorladi belki de .Belki guclu degildi baslarda ama o simdi hem deneyimli ve tecrubeli hem de cok tehlikeli bir tehtiddi . Insanlarin istedigi bu degil miydi? yoksa o bazi insanlara guvendi insanlari tanidi sanki . Iste ne kadar basta saf temiz se bir o kadar kendi geleceginde ve kendi hayatindaki insanlarin tehtidi oldu . O cok aydinlikti degildi asil boylelerden korkmaliyiz oyle degil mi? aydinlik bizim duygularimizi arindirirken karanlik dusuncelerimizi barindirir fikrimce . O ne aydinlikti ne de karanlikti evet tehtiddi ama evet basta cok masumdu belki bu yuzden kararsizdi belki hayata karsi.

O insanlarin hem sevimli yuzu oldu hem de korkunc yuzu oldu o tam ortaydi belki de evrenin tam boslugundaydi . O nice zorlu engin denizleri aşsada yosunlar onu kaplams gibiydi . O yasakti , belki imkansizdi ,sacmaydi,zordu ,kolaydi ,O TUZAKTI insanlara herseyiyle oydu insani insan yapan duygulari ve dusunceleri ise onun ki gecmisi ve gelecegiydi belki de.Sevgiyle sayguliyla masum bir filizdi hayata karsi ama gun geldi o cok degisti bakalim nasil degisti...

Arkadaslar bu daha ilk hikayem bu bolum tanitim bolumu gibi birsey oldu. Umarim begenirsiniz bana destek veren herkese tesekkurler gercekten cok zor birseymis okumak cok farkli ama yazmak cok zor . Cok tesekkur ederim en yakin dostum sen demeseydin sen fikir vermeseydin ceserat dahi edemezdim sevgili Aybüke cok minnettarim sana iyi ki varsin .

TuzakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin