Psikopatız işte

164 8 1.2K
                                    

Ehe ehe ehe merhaba! Bendeniz Elfin (çaktırmayın bu takma isim) ve ofhadiama ile birlikte sizinleyiz.

-Selamlar! Ben ofhadiama ve biraz, siz ne diyordunuz ona, sadist gibi bir şeyim. Neyse konuları ben değil aha şu yazar adlı şahıs açıklıyor. Hadi kış kış.

Kibar ol azıcık mağara adamı seni!

-Adam mı?

Üf her neysen işte! Neyse bu bölümün konusuuuuu...

-Hadi tüm gün seni beklemeyeceğim ve bence okuyan -zavallı- insanlar da beklemez.

Susarsan! Konumuz Karanlık Prens serisi. *Ürün Yerleştirme vardır* Ben şahsen bu seriyle azıcık tesadüf eseri tanıştım. Ama bunu dinlemek istemezsiniz bu yüzden geçelim.

-Bence de geçelim.

Yazarı Safina Mazhar olup bu hikayeyi fanfiction.net diye bir sitede yazdı. Tabii şu aralar kitabın daha ayrıntılı uzun ve havalı bir halini yazıyor. Rewrite adı altında.

-Neyseeee

Ughh. Bu fanfiction'da bizim Hayri

-Evet bizim Elfin Hayri diyor Harry'ye.

SUS! Neyse Voldi abi tarafından yetiştiriliyor ve muhteşem insan öldüren güçlü korkusuz ve daha bir çok süper kötü özelliği kazanıyor. Sonrasında bunun babası..

-Bence seriye göre biraz gıcık biri

He he ondan. Bunu görüyor falan filan... Evet hikaye çok hoş ve bence sürükleyici. Tabii şu bahsettiğim havalı halini okumak isterseniz "Fantastik Canavarlar" adında bir sitede taze çeviri halinde okuyabilirsiniz.

-Sus artık. Bunu nasıl istediler bizden biz neye çevirdik? Yeter sor bir nasıl dediğiniz düşündüğünüz gibi oldu mu? Tamam mı?

Ta-tamam.

Heh o zaman haydee.

Eh İşteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin