Mirhaba

108 6 53
                                    

Merhaba ben Elfin,
-Ben de ofhadiama.
Bugün saçmalayacağız.
-Küçük dip not olarak geçeyim: saç malanmaz taranır.
Gerçekten mi? 😒 aghhh neyse, bugün konu bulamadık.

-Kendi adına mı konuşsan diyorum?

Buldun mu? Konu buldun mu?

-Önceki bölümde bir şeyler demişlerdi ben yorumlara bakayım hemen bit bekle.

Hileci seni ben de sen kendin buldun sandım. Heyyy, aloooo, ofhadiama neredesin? Baksana yaw.

-Çatlama be! Buldum hem konuyu.

Neymiş?

-Beklersen... nefret ettiklerimiz ve nedenleri.

İyi konuymuş doğrusu. Neyse ı zaman ben başlayayım?

-Yok ya ben o kadar yorum gezeyim sen yaz. Olmaz öyle.

İyi be al yaz.

-İlk sizlere soruyorum cevap vermeyen arkadaşcağızımızı ilk önce kovalar, kafasından aşağı kaynar sular döker, kaynar suyun üstüne buzlu su atar, onlar yetmez der kezzap atar son

Hey hey hey tamam. Anladık cevap versinler. Neyse o zaman şu paragrafa 👇🏻
Nefret ettiğiniz Karanlık Prens karakterlerini yazabilirsiniz.

Bizimkine gelecek olursak... Neville İçimdeki Karanlık kitabında çok geri zekalı davranmıştı. Akılsız.
Ginny desen o da bir havalarda falan.
Hermione çağının en zekisiydi değil mi? Bazı yerlerde bunu hiç görememiştim.
James yavrum bir tanem ne bulaşıyorsun? Tamam oğlun seviyorsun ama şuncacık Damien bile "iyi olacaksa Voldemort ile olması fark etmez" diyor ya! Yok yani tamam belki çok acı çekti evet yalanlarla dolduruldu ama bir sonraki kitap boyunca yaşadığı o bağımlılık rüyalar daha kötü. Artı bir de sen ne hemen kızıyorsun?
Lily Lily Lily.... kızım sen ne sessiz sedasız birisin ya!

-Şey Elfin... Elfin tamam yeter. Ah-hey-of- ne? Şey Elfin'i zor zaptedştoruö. Bat bay.

Eh İşteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin