Bölüm 1

54 3 2
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Merhaba ben Gece.Bugün hayatım tamamen değişiyor çünkü başka bir şehre taşınıyoruz.Taşındığımız şehir Antalya benim en sevdiğim şehirlerden biri.Bu nedenle de mutluyum.Genelde çok şanssız  bir insanımdır.Nereye gidersem belayı da yanımda getiririm. mesela geçen gün arkadaşımda kalmaya gittim ve evlerine hırsız girdi.Bu sadece küçük bir örnek.Artık yola çıkma vakti geldi.

-Gece.

-Esin senin burada ne işin var?

 O an gerçekten şok olmuştum.Daha yeni kavga ettiğim arkadaşım bana güle güle demeye geldi.

-Sana iyi yolculuklar demeye geldim ve senden sana bağırıyorum için çok özür diliyorum.

Gerçekten mi aklı daha yenimi gelmişti.

-Kızım hadi arkadaşınla vedalaş yola çıkıyoruz.Annemin sesi geldiğinde Esin birden bana sarıldı ve kendine iyi bak dedi.Vedalaştık ve artık yeni hikayem başlıyordu.

Annem bana bu kız kimdi diye sorunca ona bir yalan söyledim ve sadece önemsiz bir arkadaşım dedim.Aslında o önemsiz değildi benim tüm sırlarımı bilen bir şeytandı.Ona kötü davranırsam bunu herkese söylerdi.Kesin oraya da beni tehdit etmek için gelmişti.

Önden gelen bir sesle sıçradım.Annem vardığımızı söylemek için bana seslenmiş.Tüm yol boyunca uyumuşum.Antalya ya vardığımızı öğrenince önce biraz şaşırdım.Zaman nasıl bu kadar hızlı geçebilirdi.Ben bunları düşünürken yeni evimizin yeni hayatımızın önüne gelmiştik bile.Asıl hikaye artık yeni başlıyordu.

GECEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin