Bölüm 2

29 2 1
                                    

Yeni eve girip odama yerleşmeye başladım.Sonra birden biri aradı.Arayan kişi Esin'di. O kadar şaşırmıştım ki yanlışlıkla açtım.Bana dediği tek şey sen bittin her şey açığa çıkacak oldu.Hemen ağlamaya başladım. Annem odaya dalınca ona çaktırmamaya çalışıp yerleşmeye devam ettim.

-Kızım hadi yemeğe in.

-Tamam anne şimdi geliyorum.

Tuvalete inip yüzümü yıkadıktan sonra yemeğe indim.Yemek yerken biraz sohbet ettik.Yemek bitince hemen odama çıktım.Yarın yeni okulumun ilk günü olduğu için çok heyecanlıyım.Hemen uyumak istedim ama uyuyamadım. Gidip kendime kahve yapıp filmi izlemeye başladım.

Film izlerken birden garip sesler duymaya başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Film izlerken birden garip sesler duymaya başladım.Aşağı inip baktığımda hiç bir şey yoktu.Odama çıkıp uyumaya çalıştım.Birden telefonuma gelen bildirim sesi ile uyandım mesaj bilinmeyen numaradan geliyordu.Önce şaşırdım ve sonra mesajı okumaya başladım.

-Gelecek yakında en büyük bomba bekle biraz daha herkes öğrenince bazı şeyleri hiç bir şey olmayacak eskisi gibi ...

Bu neydi şimdi.Biri beni tehdit ediyordu.Ben bu olanlar Esin sırasında neredeyse eminim ama Esin bana neden zarar vermek istesin ki?

Evet kavga ettik ama kavgada suçlu ben değildim.Birden odanın kapısı açıldı gelen annemdi

-Kızım sen hala uyumadın mı?

-Şimdi uyuyacağım anne.

-Tamam kızın hadi iyi geceler.

-Sana da iyi geceler anne.

Artık uyumanın vakti gelmişti.Yarın yeni hayatımın ilk günüydü ve bu konuyla sonra ilgileneceğim.   

GECEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin