Flashback
Gece geç olmasına rağmen dışarı çıkmıştın ve arkana bakmadan koşuyordun.Kendin gibi olduğunu düşündüğün biri arkandan ilerliyordu ve sen onu Mytics Falls'a yeni yerleştirdiğin için tanımıyordun.
Aman Tanrım
Kesinlikle senden daha hızlıydıArkana bakmadan koşmaya devam ettin, gözü dönmüştü.Kosmaktan yorulduğun için ara sokaklardan birinde girdin, duvara yaslandın ve onu gördün.
-Selam tatlım beni çok yordun
Seni duvara yasladı ve boynunu ısırmaya başladı.
ondan sonrası karanlık...
Now
Bir ay önce yaşadığın bu durumdan beri evden çok nadir çıkmıştın,kan torbaları ile besleniyordun.Burası kesinlikle sana uygun bir kasaba değildi.Sen vampirlerin çok seyrek olduğu bir kasabadan gelmiştin ve burada bulunduğun ilk hafta peşine Ripperlar takılmıştı.
Artık sıkıntıdan patladığın için evden çıkmaya karar vermiştin.
Hava kararmak üzereydi ve sen kulaklığını takıp kapüşonlu sweatshirt'ünü giyerek yavaş adımlarla sokakta ilerliyordun.Birden bir kıpırtı duydun.
Ormanın girişinde birini gördün o sana saldıran Ripperdı.Bağırdın
Benden...benden uzak dur...
Kekeliyordun.Adam sana yaklaştı.
-Hey,hey sakin ol.Sen o sun.Her yerde özür dilemek için seni aradım ben çok çok üzgünüm.Lütfen beni affet.Ona güvenip yanına yaklaştın,
Normale dönmüşsün
Ağlamaya başladın
Bir ay boyunca korkumdan evden çıkmadım bir vampir olmama rağmen çok korktum... çok.Sana yaklaşıp eliyle gözyaşlarını sildi
Ağlıyordun...
Onunda gözünden bir yaş süzüldü
-Lütfen beni affet,
Elini uzattı
-Ben Stefan
Kolun ile yüzünü silip elini ona doğru uzattın ve adını söyledinStefan yüzünü ellerinin arasına alıp sana yaklaştı beni affedebilecek misin, yaptığım? o korkunç şeylere rağmen,söz veriyorum bunu telafi edeceğim.
Ona güvenip başını salladın-Teşekkür ederim
Sana sarıldı ve sonrasında geri çekildi-İstersen sana eve kadar eşlik edebilirim.
Ona hemen güvenmemen gerekiyordu,ama yüzündeki masum ifadde sana her şeyi unutturuyordu.Teklifini kabul edip onu evine götürdün.Sende ona içeri geçip bir şeyler içmeyi önerdin
O da kabul etti, oturup biraz sohbet ettiniz sana Damondan bahsetti.Çok hoş bir akşam olmuştu.Gitme vakti geldiğinden senden özürünü kabul ettiğin için teşekkür etti.
Kapının önünde biraz daha sohbet ettiniz gitmeden önce yanağına bir öpücük kondurdu.Kızaran yüzünü gizlemeye çalıştın.-Hey yarın saat 3'de hazır ol seni almaya geliceğim gezdirmek istediğim bir kaç yer var.
Ah peki İlk başta beni öldürmeye çalışan sonrasında ise aşırı tatlı olduğunu düşündüğüm beyfendi.
Kahkaha atıp kapıyı kapattın