İşten çıkmış eve gitmek için arabaya binmiştim.Arabamın içinden pis bir koku geldi.Ne olduğunu merak ettim ve kontrol etmeye başladım.Arabanın her tarafına baktım.Ama biryer hariç Bagaj ! Korku içinde bagajın kapağını araladım.Ayakkabıma bir kan damlası düştü.Ellerim titriyordu.Bagajı korkusuzca tamamen açmakta kararlıydım.Açtım ve açtım.Bagajımda bir kadın cesedi vardı.Parçalara ayırılmıştı.Ben dona kaldım.Ne yapacağımı şaşırdım.Hemen polisi aradım.Polis 5-6 dakika sonra geldi.Ben yere oturmuş titriyordum.Çünkü çok korkuyordum.Polis geldi bana bazı sorular sordu.Bende soruları yanıtladım.Ben korkarak etrafıma bakıyordum.Tam karşı kaldırıma baktım ki yüzünü kapatmış kapşullu garip giyinimli bir adam.Bana öldürücem gibi bazı hareketler yapıyordu.Sanki cesedi o koymuştu ve ben polise birşey söylersem beni öldüreceğini diyordu.Sonra polise döndüm ve geri adama baktım.Ama adam yoktu nereye kaybolmuştu? Arkamdan bir el omzuma dokundu.İçimden bağrasım geliyordu ama sanki sesim çıkmıyordu.Bağramıyordum... Arkamı yavaşca döndüm ve içim rahatladı.Karşımda duran Dedektif Alex di.O da bir kaç soru sordu.Bu olayı çözmek için gelmişti.Şüphelendiğim biri vardı belki bana suikast düzenlemek için böyle birşey yapmıştı.Anlattım herşeyi Dedektif Alex'e anlattım.Şüphelendiğim kişi; Adı Mark dı . 4 yıl boyunca aynı sokakta yaşıyorduk.Bir ara büyük bir kavgamız çıkmıştı.Artık birbirimizin düşmanıydık.Bana o sokaktan giderken son sözü şu oldu. 'Senin hayatını cehenneme çeviricem.' Bu sözünü asla unutmam.Belki oydu kafam çok karışıktı.Zaten korkudan ne yapacağımı bilmiyordum.Yüzüm bembeyazdı.Daha demin gördüğüm adam tekrar geldi.Elim birden adamı gösterdi.Dedektifte dönüp baktı.Kimse yoktu.Benim bu olaylardan çok etkilendiğimi düşündü ve sakin olmamı söyledi.Arabamı teslim aldılar.İnceleme yapcaklarını sölediler.Kadın tanıdık geliyordu ama parçalara ayrıldığından dolayı tanıyamıyordum.Sonra bir taksiye binerek eve gittim.Kapı açıktı.Koşarak odalara baktım.Eşim Natali yoktu.İçime korku düştü.Düşünmek istemiyordum ama ya oysa ya o tanıdık gelen yüz eşiminse.Elimi yüzümü yıkayıp açılmak için banyoya gittim.Banyodaki aynada bir not vardı notun üstündede kan.Notu açtım ve okudum.'Zaman gelmişti.En büyük korktuğun şey eşine bişey olmasıydı biliyorum.Korktuğun şey başına geldi.Eşin ölüp gitti.Artık seninle işim bitti.Hayatını batırcağımı sölemiştim.Lanet olası hayatın kabusa dönüşte artık.Lanet olası herif ' Kötü şeyler düşünmemeye çalıştım.Eşim bana dün annesine gideceğini sölemişti belki ordadır dedim.Kafamı bu kötü düşünceden çıkartmak için uyumaya çalıştım.Bir kabus gördüm.O kaldırımdaki adam bana bu banyodaki notu okuyordu.Eşimde yanındaydı.Ben Hayırr! diyerek uyandım.Uyandığımda terlemiştim yüzüm bembeyazdı.Banyoya gittim sanki halen kabus devam ediyordu.Aynada kaldırımdaki adamın yasıması gördüm.Sanki gerçekmiş gibi hareket ediyordu.Kapşulunu çıkardı ve yüzünü gösterdi.Bu Marktı.Evet Mark! Arkamı döndüm kimse yoktu.Ne oluyordu bana,ne oluyordu hayatıma? Saat gece 03:45 di.Telefonum çaldı.Arayan Dedektif Alexdi.Bir gelişme olduğunu ve sakin olmamı söyledi.Sanırım vericeği haber kötü bir haberdi.Hemen verdiği adrese gittim.Arabamın arkasından çıkan kadın cesedinin üstünden bazı malzemeler çıkmıştı.Onları bana verdi.Ben gördüğümde yere yıkıldım.Çünkü o kolye o bileklik o küpe o şal eşimindi.Nutkum tutuldu nefes alamadım.Bütün bu yaşadığım olaylar başından beri gözümün önünden geçti.O bagajı açışım kadın cesedini görüşüm hepsi. Şimdi anladım ki başından beri tanımaya çalıştığım yüz eşim Natalinin yüzüymüş.Anladım ki başından beri benle uğraşan lanet olası Markmış.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dedektif
Mystery / ThrillerBu yazdığım tamamen bana ait bir alıntı veya bir filmin kitap şekli değil daha yazmaya devam ediyorum ilk hikayem umarım beğenirsiniz