《♤》

465 36 202
                                    

Başlangıç tarihinizi alalım ;

"Anlamıyor musun Ron ? Kimse benim istediğim kadar değişemez!"

Kahverengi gözlerini dikmiş ona bakıyordu. Kızıl saçlı çocuk ağzını açmış, belli ki son sözlerini söylemeye hazırlanıyordu .

" Hermione,  lütfen , bana bir şans tanı ! Eminim - eminim beni seveceksin !"

Kahverengi gözleri kısıldı güzel kızın . Yüzünde inanamamış bir ifade beliriyordu şimdi .

" Üzgünüm Ron ama senin sevgilin olmayacağım."

Kızıl saçlı çocuk yüzüne kapanan kapıyla sinirlendi . Kaç yıldır Hermione'yi seviyordu . Tam olarak onun eşi olarak düşünüyordu kendini . Ama maalesef ki sevdiceği böyle düşünmüyordu. Artık gitmekten başka seçimi kalmamıştı . Ne de olsa onu okulda yine görecekti değil mi ?

°°°°

"Herm!"

Seslenen kişiye döndü Hermione,  gözlüklü çocuk geliyordu. Yine -kesin- Hermione'yi ikna etmeye çalışacaktı.  Hermione böyle olacağını biliyordu.

Ama gitmeyecekti , kaçmayacaktı bundan . Çocuk giderek yaklaşıyordu. Strese kapıldı . Sonunda Hermione'nin 3 adım ıtesinde durdu.

" Yine seni ikna etmeye çalışacağımı düşünüyorsan yanılıyorsun Hermione çünkü böyle bir şey yapmayacağım . Sevginin ne olduğunu biliyorum daha doğrusu aşkın . Seni zorlayarak sana hiç bir şey yaptıramam ama Ron'dan uzak durmalısın."

Bu sözlere şaşırmıştı.

" Neden diye sorma çünkü cevabı biliyorsun - yani ben öyle tahmin ediyorum - Ron'un sana takık olduğunu biliyorsun ."

Tabi ki biliyordu. Ona karşın olan  tüm önyargısızlığını oğlan gelip kendi elleriyle bozmuştu .

" Harry , beni koruman için sana ne borçluyum?"

" Belki - Belki sadece çikolatalı bir süt ."

Hermione bu masum cevaba karşın gülümsedi . Çocuğun isteğini onaylarken Harry'nin Ron' a hiç benzemediğinin -bir kez daha -kanısına  vardı. Onun sarsılmış duygularından  oluşan masum bir kalbi vardı.

°°°

Okul çıkışıydı. Üniversite binasına son bir kez baktı ve sonra yürümeye başladı. Bolca Ron'un bakışlarına , derslere ve Ginevra'nın sohbetine maruz kaldıktan sonra yorulmuştu. Hem çok ödevi vardı hem de sanki kendini bir şey unutmuş gibi hissediyordu .

Tam ne unuttuğunu düşünürken bir ses ve o sesin sahibi unuttuğu şeyi ona hatırlattı .

" Vay vay vay , Granger ! Bakıyorumda iddiamızı ve benim kazandığımı unutmuşsun ."

" Ah , unutmak ne mümkün pek zeki (!) Malfoy. "

Lanet olası iddiaya ne halt etmeye girmişti ki zaten ! Malfoy onun beynini küçük görmüş  adı ' Zeka Oyunu ' olan oyunda sırf onu - Yüce- Asil - Pek zeki Malfoy'u - yenemediği için iddiayı kaybetmişti.

" Demek sonunda kabullendin Granger ."

Sesindeki alaycı tınıya bakılırsa pek bir keyif alıyordu bizim şu Malfoy .

Dramione ▪︎》 One Shot Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin