Capitolul 1

209 6 1
                                    

Este ora 9:30, într-o zi de sâmbăta. Un miros puternic de prăjitură mă trezește din somnul meu de frumusețe. Sigur mirosul vine din bucătăria mamei. Mama mea e perfectă, dar este un bucatar groaznic. Numele meu este Nicole și sunt in clasa a-X-a. Tatăl meu a suferit un accident grav și a murit cand eu aveam 12 ani. În urma lui a lăsat o vilă gigantică, o colectie de mașini de epoca și o avere care în prezent o moștenim doar eu și mama mea. De când tatăl meu nu mai este, mama mea, Sofia, își trăiește viața la maxim. În ultima lună s-a întâlnit cu 10 bărbați, pe când eu doar cu 6. Eu și mama mea suntem cele mai bune prietene, vorbim orice, mergem oriunde împreună și ne petrecem foarte mult timp în mall. Pot să spun că îmi iubesc viața mai mult ca orice și nu aș da-o pe nimic în lume.

M-am ridicat obosită din pat și am pornit spre baie. Mi-am luat pe mine halatul meu roz și m-am spălat pe față încercând să mă trezesc de tot. Cobor ciufulită scările și mă întâlnesc cu mama în bucătătie, care era foarte nervoasã deoarece nu îi ieșea prăjitura.

-La naiba! Mai bine comandăm o pizza!

-Bună idee. Bună dimineața mami!

-Bună bimineața scumpo! spune mama pe un ton puțin mai calm si sărutându-mi creștetul capului. Cum ai dormit?

-Bine. Ce vom face azi? Este destul de cald afara.

-Ai vrea sa mergem in parc?

-Sau la mall?!...

-S-a făcut. Imbracăte si ne vedem la mașină in 40 de minute.

-Ok. Te iubesc mami.

-Și eu scumpo! tipă mama ajunsă în camera ei.

Hei hei. Aș vrea să încep o poveste nouă, deoarece m-am uitat recent la un film și am idei noi în cap. Dacă o sa meargă, o să continui, dacă nu, o să mă las de ea. Aș vrea niște păreri. Pupici!

O nouă viațăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum