Sii... ghici ce... mama era in dulap, vorbea la tefon... si ghici cu cine... cu marea ei dragoste Zack.
-MAMA! Ce faci aici?! Te-am cautat peste tot! M-ai speriat! Ce faci acolo? Cu cine vorbesti?! Mamaa! Ma auzi?! tip eu deja nervoasa...
-Ok, vorbim mai incolo. Pa pa pa. Da iubire... scuze... dar tocmai am avut cea mai frumoasa zi din viata mea!
-Pai?!
-Zack m-a invitat in oras! spune mama pe jumatate lesinata...
-Ma bucur pentru tine, dar totusi... ce cauti in dulap?
-Stai ce?! Sunt intr-un dulap?!
-Mama... zici ca esti la prima ta dragoste. Chiar il placi pe Zack.
-Zack e ceea ce am asteptat toata viata mea. Sper ca si el sa creada acelasi lucru despre mine.
-Cu siguranta si el te place mult!
-Da?! Chiar crezi asta?
-Da mama, esti minunata! Toata lumea te-ar vrea. Zack este foarte norocos ca te cunoaste.
-Ca ne cunoaste. Iti multumesc ca ma sustii! Ma ajuti foarte mult. Te iubesc.
-Si euu, dar acum fugi si pregateste-te!
Eu ma indrept catre bucatarie, dar mama mai ramane ametita in dulap... Nici nu apuc sa ma asez la masa ca aud un strigat de disperare:
-BAA ESTI NEBUNN?! E ORA 12:30, IN 3 ORE FIX ZACK VA FII IN FATA USII, IAR EU NICI NU M-AM SPALAT PE FATA. -Mama calmeaza-te. Du-te sus, fa un dus, te imbraci si esti gata.
-DAR NICI NU STIU CU CE SA MA IMBRAC!
-Ok. Du-te la dus ca iti aleg eu niste haine.
-Multumesc printesa mea. Te iubesc.
-Da da... si eu. Fugi!Greu cu dragostea asta....
Sofia P.O.V.
Urc in graba scarile, dau tot jos de pe mine si intru in cabina de dus. Imina imi batea puternic si inca mai aveam fluturasi in stomac. Ma gandeam non-stop la Zack. Acel barbat fermecator, chiar mi-a sfasiat inima... Apa rece imi mangaia pielea usor infierbantata. Imi torn putina lotiune in palma si mi-o intind pe tot corpul. Ma clatesc si ies. Cand am deschis usa de la cabina, o adiere rece mi-a facut pielea de gaina. Imi iau prosopul meu roz si halatul si ies. Intrand in dormitor dau cu ochii de ceas si realizez ca am stat 20 de minute in dus, asa ca m-am decis sa ma grabesc putin. Pe pat aveam pregatita lenjeria si o pereche de blugi rupti in genunchi, un tricou alb si o pereche de pantofi stileto auri. M-am machiat natural: putin fond de ten, rimel si un glos roz deschis. Avand in vedere ca nu mi-a spus unde ma duce, m-as putea astepta la orice. Imi fac niste bucle rebele, putin fixativ si eram gata. Cobor scarile, imi iau geanta si telefonul si astept ca Fat-Frumos sa isi faca aparitia. Nici nu reusesc sa ma asez pe canapea, ca cineva suna la sonerie. Deschid si dincolo de usa alba era Zack cu un buchet de trandafiri in mana. De prima data cand l-am vazut in masina m-a fermecat cu zambetului. Iata ca si de data asta a reusit sa ma dea pe spate.
-Buna! spune Zack simtindu-i emotiile din glas.
-Buna si tie! ii raspund eu dupa un timp uitamdu-ma adanc in ochii lui.
-Poftim. Florile sunt pentru tine. spune el dandu-mi in mana buchetul imens de trandafiri rosii, exact ca obrajii mei.
-Multumesc, nu trebuia.
-Mergem?
-Mergem!