2.fejezet

81 2 0
                                    

Minden nagyon zavaros volt de az elkövetkező napokban megértettem, hogy mi is történt. Mint kiderült Piton az apám csak kiskoromban el kellett hagynia ,hogy biztonságban éljek , ezért anyukámmal a muglik világába költöztünk. Mivel augusztus volt ezért nem maradt  túl sok időm , hogy kiismerjem a varázslat fortélyait , de igyekeztem megszokni. Sokat jártunk sétálni és apukámmal Roxmortsban is gyakran nézelődtünk. Bár iszonyatosan fájt anya halála mégis próbáltam örülni az engem újonnan körülvevő varázslat erejének . Egyik nap azonban még ennél is nagyobb meglepetés ért. Kiderült hogy egy varázsló képzőbe fogok járni , és ez volt az a dolog amire egyáltalán nem számítottam.
Pár héttel később:
Idővel eljött augusztus 29-e is. Bár nagyon féltem mégis örültem neki mert kíváncsivá tett ,hogy milyen varázslatos dolgokat tanulni.
Amikor apukámhoz kerültem és beavatott a varázsvilág rejtélyeibe vett nekem egy csomó könyvet ezért valamennyi sejtésem már volt ,hogy mi várhat majd rám.
- Aurelia ,gyere el fogunk késni!
- Megyek apa, csak nem találtam a sálamat
A vonatút egész kellemes volt. Bár rövid ideig tartott mégis megismertem egy lányt aminek nagyon örülte. Úgy  hívták Luna ,és később egy házba is kerültem vele.
Az első évem viszonylag nyugodtan telt. Megismertem a négy házat , a Griffendélesekkel  egész jóba lettünk. A Hugrabug nem  zavar sok vizet, de a Mardekár annál inkább. Ott volt az a Draco nevű gyerek aki bár elég gonosz jellemmel rendelkezett mégis megtetszett, és mint később az évek során kiderült azért annyira nem
is szörnyű.
Eleinte nagyon sokat kellett tanulnom hogy beérjen a többieket , de idővel erre is sor került.
Néhányan féltek egy kicsit tőlem és összesúgtak a hátam mögött hisz Piton volt az apám de ez igazából nem zavart mivel valljuk be azért nem vagyok egy kisangyal. Örültem ,hogy a Hollóhátba kerültem de egy kicsit sajnáltam a Mardekárt mert a szívem egy része oda húzott.
A második és a harmadik évem simán telt és elérkeztünk a jelenhez : holnap fogom kezdeni a negyediket!

Piton lánya Onde histórias criam vida. Descubra agora