Тоглолтын дараа Сэүн Жүнмён луу дөхөж очоод "Хён" гэж дуудахад Жүнмён Сэүн лүү эргэж хараад "Яасан, Сэүнни?" хэмээн цоглог дуугаар асуув.
Сэүн улайн доошоо хараад "Умм..." хоолойгоо засаад буцан дээшээ нөгөө л нэг төв царайгаа гаргасаар Жүнмён луу хараад "Би таньд хайртай, хён" гэхэд Жүнмён ч хөхрөсөн хэвээр "Би ч гэсэн чамд хайртай, Сэүн. Гэхдээ дүүгийн хувиар" гээд инээмсэглэв.
Сэүн чимээгүй хашгирав
"ehhhhHhHhhH!!!?!"
__________________________________Бүх гишүүд дормдоо ирээд бүгд ядарцгаасан тул өрөө өрөө рүүгээ явж байв. Ифан Жүнмёнийг хананд шахан зогсоочихов. Жүнмён улайн дээш хараад "Я-яасан бэ, И-Ифан?" "Би чамд хайртай, Жүнмён"
Жүнмён түүн рүү харан инээсээр "Би чамд хайртай ахын хувиар"
Ифан шоконд орчихов. Жүнмён явахдаа гараа түүний нуруун дээр зөөлхөн тогшсоор "Дараа оролдож үзээрэй"
________________________________Тэрний дараа бусад гишүүд Жүнмёнд өөрсдийнхөө сэтгэлийг илчлээд бүтэлгүйтэж байв. Жүнмён тэднийг яагаад гуниглаад байсныг мэдсэнгүй.
Жүнмён санаа алдан инээмсэглээд "Залуус аа та нар яагаад гуниглаад байгаа юм" гэж асуув. Тэд бүгд санаа алдав. Жүнмён хөмсөг зангидав. Гэхдээ нэг санаа Жүнмёний толгойд орж ирэв. Тэд юм хэлэхээс өмнө Жүнмён долоовор хуруугаараа тэдэн лүү заав.
"Учир нь та нар надад нАйЗын хҮрээЛэлд багтчихсан болохоор уу" гэхэд тэд ахин санаа алдан толгой дохив. Жүнмён хөхрөсөөр "За яахав, би та нарт бүгдэнд чинь хайртай гэхдээ ах дүүгийн хувиар биш" гээд инээмсэглэв
Тэд бүгд инээмсэглэж эхлэв.
The End~
A\N: *санаа алдах* уучлаарай энэ зохиолыг мартаж орхиж
Чэн: *нүдээ онийлгон харах* Тийм ээ тийм шинэ зохиол гээд биднийг шууд хаячиж байгаа юм уу?!
Бэкхён: Чи тэнд байхгүй болохоор ингээд байгаа юм уу *шоолох*
Крис: Хахаха үнэхээр инээдтэй байна *яг үнэндээ төв царай* би үнэхээр ахх тэр чинь миний стил биш шүү дээ
A\N: please read "Last wish" im begging 😢