KİTAP ÖNERİSİ

35 10 4
                                    

SELAM ARKADAŞLAR, 

Bugünkü kitap önerimde ASLA YALNIZ DEĞİLİM  kitap şuan güzel ilerliyor. Konusunda ise Güneş adındaki başkarakterin başından geçen olaylar anlatılıyor.Güneş daha çocukken annesini kaybediyor ve babasıyla birlikte tek başlarına kalıyor. Güneş'in babası ona bakabilmesi için evlerinde bir tanıdığıyla kalıyor çünkü babası yoğun çalışıyor ve akrabalarıyla konuşmuyor bu yüzden evlerinde biri kalıyor .Sonra Güneş'in büyümesiyle  o tanıdığı da gidiyor ve evlerinde babası ve kendisi kalıyor .Babası ne kadar karısının ölümünden sonra kızına hissettirmeye çalışsa da karısının boşluğunu doldurmaya çalışıyor . Tabi Güneş'in yakın arkadaşları da bu hikayede önemli yer kaplıyor çünkü bir dertleri olduğunda birbirleri sayesinde dertlerinden kurtulmaya başarıyorlar . Arkadaşları kardeş olan Açelya ve Arda  sanki Güneşte onların kardeşiymiş gibi  hiç birbirlerinden ayrılmıyorlar .Tabi hayatları ne kadar da güzel olsa da bir günün sonunda Güneş'in hayatı tepe takla olur çünkü öğrendiği şey şok edici ve bunun üzerine sevdiğini kaybetmesiyle acısını ve şokunu aynı anda geçiriyor. 

Evet arkadaşlar ben sadece kısa bir bölümünü anlattım.Bence sizlerde bu kitabı okuyup beğenmeli ve yazarımıza kendi düşüncelerinizi yorumlara yazmalısınız Hikaye kesinlikle okumaya değer ve beğeneceğinizi düşünüyorum.


DİĞER BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE ...😘😊

OY VE YORUMLARINIZI BEKLİYOR OLACAĞIM...

HERKESE İYİ BAYRAMLAR❤

ÖNERİ KUTUSUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin