Rozezněly se sirény v hlavní hale. "Vězeň na útěku!" Zakřičel jeden z vojáků a na to mu odpověděl další ve vysílačce: "Kdo je to? Je to on?" A najednou se ozvala obrovská rána přímo z trojtých pancéřových dveří, v tu ránu všechno a všichni ztichly až na červené blikající světlo. "Ano jsem to já" řekl zahalený muž v černé kápi. Když pomalu šel od dveří, všichni ostatní vězni utekli a nikdo si toho nevšímal. "J...je..e to fakt Kery?" Zakoktal zmatený voják.
Aby jste se dostali do obrazu. Kery je tvor z jiného vesmíru. Umí na sebe vzít podobu jakékoli věci, zvířete nebo člověka. Navíc má superschopnosti jako Eleven ze Stranger things. Když se dostal na planetu Zemi, zabil miliony lidí, zničil a spálil celá města. Zastihli ho jednou když byl vyčerpaný, protože už 20 minut neměl KFC. Zavřeli ho do speciální věznice ze které se nyní snaží utéct. No pokračujeme lets go!
"Ano jsem to j....*domyslete si kašlání* Jo jsem to prostě já jo." Všude byla najednou tma a Kery byl pryč...
Mezitím v ČR:
"Chlapče pojď na snídaní!" Volala ERROR1KA na snídani jeho maminka. Když ERROR1K vběhl do kuchyně tak jen řekl: "Tak zaprvé neříkej mi chlapče, a za druhé musím už běžet mám teď něco důležitého na práci... Jo tak čau mami." Vzal do ruky chleba s máslem a řízkem, obul si sandále na jeho ponožky Dedoles a už běžel. Víte jak jsou ty garáže většinou na sídlištích jak jich je hodně u sebe? Tak tam se ERROR1K vydal do jeho garáže kde měl svůj tajný úkryt. Otevřel dveře pomocí otisku prstu a okamžitě za sebou zavřel. "Karle, jste tam?" Řekl svému počítačovému pomocníkovy. "Ano, co potřebujete Pane E?" Odpověděl mu robotický hlasem Kája. "Nějaké novinky?" Zeptal se Erik když si na sebe oblékal svůj oblek. Mezitím už Karelbot odpovídal: "Ano včera utekl jakýsi Kery z toho nejstřeženějšího vězení na světě Pane E. A jinak Honzík dal Aničce přáníčko k narozeninám. Jo a byli tam koťátka." Pan E hned odpověděl: "Jé koťátka :3.... ale to nic co jsi říkal o tom Kerym"....
Pokračování příště tak zatim pac a pusu všem <3
ČTEŠ
|KERROR1k| pohádka na dobrou noc <3 |Kery a ERROR1K fanfikce|
FanfictionNic neřeknu ani nepovím Srdcervoucí příběh/pohádka Inspirováno Kapitán ERROR1K By Memekery.off Ig: můj @memekery.off Keryho @kery.off ERROR1KOVO @erik.safarik