Hned co se Kery a pan E zpřátelili, tak z Kytičkového ostrova udělali ráj na zemi. Už to zase bylo to co předtím. Navíc si tam postavili velké sídlo jako základnu, jejich životy se zase rozzářily.
Skandinávie, Norsko, Gamvik:
Je tady taková zima jako ještě nikdy. Je tu neskutečných -30°. Jsou tu sněhové vánice, silný vítr, kroupy a bůh ví co ještě.*o měsíc pozďeji v Japonsku*
V televizi: *přeloženo do češtiny* V Norsku v okolí města Gamviku už přes měsíc vládne kruté počasí, ale dnes ve 3 ráno tamějšího času se nad jedním útěkem vytvořil růžový mlhovitý vír. Z nebe se začali sypat třpytky a větší kamínky. Voda se navíc začala přeměňovat do fialové barvy. Z horských oslů se stali jednorožci. Teď jen čekáme na záchranu! Z japonského zpravodajství, vaše Nia Nuing.
"Slyšel jsi to?" Zeptal se zvědavě Kery, Erik řekl: "Zjisti mi o tom víc Karle." A pak se ozvalo jen: "pipipupipopipapaopip, zapojím to do televize jak to tam vypadá." A v televizi se objevil obrovský růžový vír plný třpytek, který se furt zvětšoval *error* a celá síť vypadla. Najednou se rozsvíťila obří televize a tam se ozvalo: "chcete zachránit váš malý svět? Tak si za mnou přijďte!" S pojistky se nahodily a v televizi běželo video od Jojo Siwa. Oba dva se na sebe podívali a naskočili do E mobilu. Když letěli přes Asii a Evropu přemýšleli co je tam asi čeká.
Tak jestli jste si říkali že tyhle čtyři části jsou fakt hovno, tak po další kapitole nevim co budete dělat (●'◡'●)ノ
ČTEŠ
|KERROR1k| pohádka na dobrou noc <3 |Kery a ERROR1K fanfikce|
FanfictionNic neřeknu ani nepovím Srdcervoucí příběh/pohádka Inspirováno Kapitán ERROR1K By Memekery.off Ig: můj @memekery.off Keryho @kery.off ERROR1KOVO @erik.safarik