Katoslavův plán

91 9 0
                                    

Katoslavův pohled:
Ty tupci ani neví co na ně chystám. Už jsem předem domluvený s Vémistriní Leou, že je zkusím zavřít do mašlového vězení. Zavolám panu E.

*jako vyzvánění úvodní znělka ze spongeboba* "Ano Kato??" Řekl E a na to mu hned odpověděl Katoslav: "Za dvacet minut jsem na místě Ok?" A hned položil telefon. Pan E si mumlal sám pro sebe a když se ho Kery zeptal co se děje zamrzl. "Dal bych si icedlatte podle Anny Šulc." Dále mumlal Erik. Kery otevřel appku damejidlo a objednal icedlatte ze starbucksu. Hned přijel poslíček na kole a ma zádech vezl chladící box. "Tady to je pánové, a ještě momentík..." řekl utahaný poslíček a Erik a Kery se na sebe posivně podívali. Poslíček pokračoval:".... od naší vedoucí Sofie Skalkos tu máte ještě jedno icedlatte zdarma. Dobrou chuť. Jo a máte to zdarma. Naschle." A v okamžení byl pryč.
Keryho pohled
Mám ten pocit že tu není něco v pořádku... něco tu je špatně. Přece jenom mám ty telekinetický schopnosti jako El zeo, tak to nemůže být ani jinak.
*po neúspěšném pátrání*
"Co to může být špatně?!" Říkal jsem si furt dokola. Erik si furt něco mumlá a já nemůžu přijít na to co je tady špatně...
Hejhej bráško doufám že se vám to líbilo! Napište mi pls vaše pocity (zatím za všechny kapitoly) do comm. Kdyžtak mi napište na ig nějaké nápady, a já někoho z vás vyberu. A jinak můj ig: @memekery.off tak zatim papaaaa hoši a hošice!!

|KERROR1k| pohádka na dobrou noc <3 |Kery a ERROR1K fanfikce|Kde žijí příběhy. Začni objevovat