Midoriya, koltuk değnekleriyle zar zor sınıfa girmeye çalışırken bir anda ayağı tökezledi. Kırık bir kol ve bacakla başınıza gelmesini isteyeceğiniz en son şey sanırım yere düşmekti. Eh, kendisi de bu durumda oldukça şansızdı.
Gözlerini sıkıca kapatıp yere düşen koltuk değneklerinin sesinin kulağında yankılanmasını buruk bir tebessümle dinledi. Ağır çekimde gibi hissediyordu. Sanki Hint dizilerindeki düşme sahnelerinden birindeydi. Bir türlü yere ulaşmıyordu.
Sahi neden düşmemişti?
Gözlerini korkarak araladığında havada olduğunu fark etti.
Nazik bir tutuşla yavaş yavaş yere inerken birinin eline değneklerini sıkıştırdığını hissetti.
Başını kaldırıp etrafa bakma cesareti bulduğundaysa; karşısında kalbinin ritmiyle oyuncak gibi oynayan kızı gördü. Uraraka'yı...
O an etrafındaki herkes yokoldu ve sadece gülen gözlerle ona bakan açık kestane renk saçları hafifçe havalanmış olan kız kaldı.
Girdiği ufak çaplı trans halinden pamuk gibi bir sesle silkinerek çıktı.
"Bu sefer neye heyecanlandın Deku-kun?" diye sormuştu Uraraka gülerek.
Midoriya her ne kadar o an kendinden geçmiş bir halde olsa da beyni önüne büyük resmi sermişti.
Myriad.
Sadece ona merdivenlerden heyecanlandığı için düştüğünü söylemişti.
Salak uraraka yakalandın işte demek isterdim ama sanırım bu durumda zeki deku demem gerekiyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
myriad - texting - izuocha
Fanfiction❝Binlerce renk varken ben gidip yeşile aşık oldum.❞ -Tamamlandı- Myriad (sayısız) adıyla yazılmış ilk kitaptır. 12 Haziran 2020 Izuocha #1 24 Eylül 2020 Uraraka #1