Bölüm: 1

115 26 50
                                    

Arkadaşlar bu bölümü okuduğunuz tarihi yorumlara yazarmısımız? 🌸

Merhabalar! Hikayeme hoş geldiniz. Hadi başlayalım.

Başlıyoruz.

Sabah alarmımın sesiyle uyandım. Ayy yaşasın bu gün benim doğum günümdü. Hızlı adımlarla yatağımdan doğruldum. Banyoya doğru yol aldım. Banyoda olan rutin işlerimi tamamlayıp pijamamı değiştirmeden aşağı indim.

Annem babam ve kız kardeşim 1 aylık Fransaya gitmişdi. Neden gittiklerin sorarsanız... Babam ünlü bir iş adamı. İşine kariyerine çok düşkün. Bu yüzde Fransada bir çekilişi varmış. Oraya annemle kız kardeşimde gitmek istediği için onlar da gittiker. Ben doğum günüm için burda kaldım. Bu 1 ay sürecin dolmasına daha 2-3 hafta vardı. Bu yılkı doğum günümü ailemsiz geçirecektim. Ama olsun bu yıl 18 yaşıma girdiğim için evde güzel bir parti verecektim. Arkadaşlarım, sınıf arkadaşlarım, akarbalarım yani anlarsanız bu parti benim yaştakilere ait bir partiydi. Sadece bizz. Çok güzel parti olacağına emindim.

Kendime güzel bir kahvaltı hazırlayıp masaya oturdum.

Kahvaltımı bitirdikden sonra kapı çaldı. Koşarak kapıya yönlendim. İşçiler gelmiş olmalıydı. Kapıyı açtımm. Evet doğru tahmin etmişdim. Onları içeri alıp bütün orqanizsyon edilecekleri söyledim. Umarım anlamışlardır.

Anlattıkdan sonra yukarı odama çıktım. Dün tüm arkadaşlarıma mesaj olarak doğum günüme gelmelerini söylemişdim.

İçimde olmadığı kadar heyecan vardı. Sanki bu gün tüm hayatım değişecekmiş gibi oluyordum. Odamda ne yapacağımı bilmiyordum. Ortalıkda turluyordum.

" Sakin ol Kate" diyerek kendimi tedirgin sesimle sakinleşdirmeğe çalışıyordum.

Baş rol kızımızın Kate olduğunu öyrendik.

Telefonumda biraz oyalandıkdan sonra telefonum çaldı. Annemdi. Doğum günümü tebrik etmem için heralde. Telefonu açıp kulağıma koydum.

"Kızım" diye annemin mutlu sesini duydum.

"Annecim" diye anneme teselli verdim.

"Annesinin prensesi doğum günün kutlu olsun. İyiki doğmuşsun. Babanla kardeşinde doğum gününü tebrik ediyor. Yanında olmasakda kalbindeyik." annemin titreyen sesi beni duygulandırdı. O da ağlamamak için kendini zor tutuyordu.

"Teşekkür ederim annem. Babamla kardeşimide öp benim yerimden." diyip annemle sağollaştım.

Duygusal konuşmanın ardından sonra aşağı indim. Oo baya iyi çalışıyolardı. Çok şeyi yapmışlardı. Evde çalışanların özetini geçeyim. İki aşçı, evi süsleyen 4 kişi ve, baş orqanizyonçu.

Bahçede olacaktı. Yani dekarasyonu istediğim gibi yapıyolardı. Onların yanından ayrılıp odama hazırlanmak için geçtim. Birazdan saç ustası gelecekti.

Gardırobuma astığım elbisemi alıp aynanın önüne geçtim. Üzerime tutum ve biraz öyle kendime baktım. Bembeyaz tenime ve yeşil gözlerime yakışan bir beyaz elbiseydi.

Bel kısmı dar, aşağıya doğru gittiğindeyse genişlenen bir elbiseydi. Çok güzel duruyordu. Üstümü değiştirip elbiseni giyindim.

Hayatımı değişecek gün Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin