GiHa099: Oba. Blet kaip malonu, kad susidariai tokia nuomone.Zy497: Pasirodo nemirei dar.
Seen ; 11:58
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Taigi gavau žinutę iš Eleonoros, kad galiu varyti iki jos paimti ją. Taigi išėjau iš namų ir į sėdau į mašiną vairavau juoda BMW mašiną. (👇)Taigi išvažiavusi iš kiemo pranešiau jai, kad aš jau išvažiavau būsiu už 5 min. Važiavau pasileidus muzika aišku aš kalausaus rusiškas nežinau dėl ko tsg man jos geresnės. Privažiavus draugės namus jai papypinau, kad ji išeitų iš namų. Draugė labai greitai išėjo iš namų.
- Sveika Ele.
- Laba Gigi. " sesdama į mašiną tarė"
- Kur varom?
- Tai kaip visada Gigi.
- Oki.
- Bet pala tu pasikeitei tavo stilius kitoks kas taip tave pakeitė?
- Neklausinek stengiuosi keistis jau man atsibodo tie debilai.
- Tipo Molly su Zayn?
- Kas daugiau?
- Nu jo gerai varom man reik nusipirkti naujų rūbų.
- Gera mintis Ele man ir reikėtų.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Po parduotuvesTaigi parvedžiau Eleonora namo. Ir pati gryžus pasidariau sumuštinių ir ėjau į lovą žiūrėt kokį nors filmą dar be šito turėjau susidėti rūbus nes keičiu stilių viską taigi savo senus rūbus išmečiau visus tai jo daug pasikeitimo bus į domu kas bus universitete. Jugi ne kasdien mokskiukės keičiasi nu, bet aš esu kitokia moksliukė
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
SekmadienisTaigi atsikėliau kaip laikrodis rodė 15:54. Tai buvo labai dug nes dažniausiai taip ilgai nemiegu. Tai atsikėliau iš lovos ir nuėjau pavalgyt pavalgius laukiau kol mama atveš Zoe nes ji turi pasiimti daugiau daigtų. O, kad Zoe auga pas mane tai tiesiog mama negali jos auginti tai jo čia biškį painu. Tad nuėjau į svetainę ir įsijungiau telika rodė kažkokias nesąmones tad aš sėdėjau telefone kol išgirdau skambutį į duris ten buvo mama su Zoe.
YOU ARE READING
Snapshat
RomanceMergina niekada negalvojo, kad jos gyvenimą gali pakeisti kažkokia programa.