6

7 1 0
                                    


(- Atleiskit bet aš turiu ait merginos bėje mano vardas Eleonora draugai vadina El.

- Malonu.

- O tu kuo vardu. "Paklausė Ariana"

- Gigi. )

- Gerai čiau panos susitiksim ryt.

- O tai prancūzų nebūsi?! " atšaukiau jai"

- Ne!

- Gerai tai Ariana kokia tau pamoka?

- Prancūzų. Ir vadink mane Ari.

- Gerai šaunu skaitosi mes klasiokes ainam, nes liko tik 5 minutės.

Mes su Ari asistojom ir pradėjom ait į Prancūzų. Kaip priėjome klasė prisiminiau, kad šiandien per pertrauką vyko posėdis todėl mokytojai biškį vėluos, bet kas prasčiausiai, kad šalia prancūzų kabineto buvo mano brolis taip turiu brolį jisai laukė anglų kalbos stovėdamas prie kabineto kalbėjo su savo draugais. Netyčia pasukęs galvą į mane išsižiojo... Nesitikėjai broliuk. Pagalvojau.

Jisai pilnai atsisuko į mane tada nusisuko ir kažką pasakė savo draugams. Pradėjo artintis link manęs jis paimė mane už alkūnės ir vedėsi toliau nuo kitų. Atsisukau į Ari ji žiūrėjo pasimetusiu žvilgsniu. Aš be garsų jai pasakiau, kad čia mano brolis ir manau suprato.

- Ką tu čia apsirengus?  " Paklausė pakėlęs antakį"

- Patinka? " Apsisukau aplink ašį"

- Dar klausi dabar nebebus tolko slėpti, kad tu mano sesuo.

- Visi vaikinai tave akimis nurenginėja. "pridūrė jis ir mes nusijuokėm abu"

- Man laikas atėjo mokytoja susitiksim jugi šeindien tu pas mane atvarai.

- Oki.

Ir aš nuėjau į klasę. Ten pamačiau.

Snapshat Where stories live. Discover now