Bir önceki bölümü atlamayınn
Bir de neden hiç yorum yapmıyorsunuzz arkadaşlar nedennn
•
ErenElimde abur cuburla salona girdim. Oğuzla Ozan, Ozan'ın telefonundan bir şeylere bakıyorlardı.
"Neye bakıyosunuz?"
"Beyza'yı stalkluyoruz kanka."
"Ok. Film izleyek mi?"
"Pes atsak olur mu?" Teklif Oğuzhan gelmişti. Sen iste canımi verim yakışıklıı
"Tamam ama ben oynamam Ozan'la oynayın."
"Bana uyar."
"Bana da."
•
"Yendim lann hahahahahshahshah.""Siktir git. Misafirsin diye tolerans gösterdim yoksa görürdün sen." Bunlar ne ara samimi oldu bu kadar ya
Az önce bi baktım Oğuzhan Ozan'ım üstüne çıkmış sevinç çığlıkları atıyordu falan. Biri gelecekteki sevgilim biri kankam bunların saygı çerçevesinde kalması gerekiyordu bence ya.
"Ben gideyim artık." OĞUZUM GİTME
"Kalsaydın."
"Yok gideyim Eren geç oldu zaten. Teşekkür ederim her şey için." Ozan'a baktı. "Sen gelmeyecek misin Ozan?"
"Yok kanka ya ben burda kalıcam."
Oğuzhan bunu duyunca sinirli bi nefes aldı. Yârim inş kıskanıyodur kendi kendime kuruyorsam üzülürüm ki.
"İyi. Gittim ben." Ozan ayaklanınca onu gözümle durdurdum. Oğuzla baş başa vedalaşsak daha iyi olur bence.
Kapıya yaklaşıp sonra da açtım. Oğuzhan arkamdan gelmişti.
"Ayakkabılarım nerede?"
"Dur vereyim ben." Olabildiğince ağır hareket ediyordum ki gitmesi uzun sürsün.
Yavaş yavaş ayakkabılarını aldım verdim o da yavaş yavaş giydi. Canım ya ne güzel giyiyor ayakkabılarını..."Teşekkür ederim her şey için. Ben gideyim artık."
"Ha?" Ay çocuğa gözüm dalmış valla
"Gideyim diyorum teşekkür ediyorum bir dee."
"He rica ederim her zaman beklerim seni ben."
"Şey soracağım daha doğrusu isteyeceğim."
"İste."
"Tamam Ozan iyi çocuk gerçekten sevdim ama yine neden burada kalıyor?"
"Biz hep birbirimizin evinde kalırız zaten. Sen hiç yakın arkadaşlarının evinde kalmıyor musun?"
"Ya kalıyorum ama senin kalmana gerek vr mı ya da onun kalmasına?"
"Sen niye bu kadar dert ettin ki?"
"Ben yani benimki pek dert etmekten değil sadece merak ettim yani birlikte falan da uyuyosunuzdur."
"Yani uyuyoruz evet."
Ben böyle söyleyince yüzü düştü biraz ama sonra kendini toparladı. Ama ben göreceğimi gördüm kii
"Ne güzel dünya. Bir de sarılıp uyuyoruz de tam olsun."
"Yok o kadarını yapmıyoruz canım."
"Yapmayın zaten canım."
"Ya canın mıyım sahiden?"
"Hahahahaha bilmem öylesindir belki. Şu suratındaki tatlı ifadeyi siler misin? Delirtiyorsun beni karşında." Bunu dedikten sonra yüzümü mıncıkladı.
Ya arkadaşlar sizce de biz tam olmadık mı ya :))))
"Neyse gideyim ben."
"Git bari."
"Gittim."
"Bay."
"Bay bay."
"Dursana bi'."
"Noldu?"
"Bir kere öpebilir miyim? Biliyorum sen benden hoşlanmıyosun ama ben napim içimde tutamıyorum bir kez öpeyim." Yine o sevimli ifadesiyle sırıttı. Allahım ya çok seviyorum.
"Öp hadi." Ayy heyecanlandım. Yavaşça yaklaşıp yanağından kocaman öptüm.
"Öptüm." Yüzümdeki sırıtmayı silemiyorumm.
"Öptün."
"Gitcen mi?"
"Gideyim bence de." YA YİNE DE BANA BAKMAYA DEVAM EDİYO KESİN BANA AŞIK
"Bay bay."
"Bay." Gitti gönlümün efendisi. Ben de kapıyı kapatayım bari bu arada yüzümden sırıtma hala silinmedi....
•
Ya çok minnoş bir bölüm değil miydii 🥰🥰🥰🥰😍😍🥰🥰😍Şunu belirtmeliyimm önceki bölüm ve bu bölüm bahsedilen Beyza ve Ozan'ın kurgusunu da yazacağım. Tahminen bu kurgu bitince yayımlarım diye düşünüyorum ama benim işim hiç belli olmaz.
Neyse gittim ben seviyorum sizii♥️♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CİVCİV [texting+bxb]
Conto"Bunun adı aşksa eğer, bu aşk yalnızca sana değer." 10 Temmuz 2019~9 Eylül 2020