Yeni bölümü sabırsızlıkla bekleyenlere sesleniyorum!
Söndü mumlar, cesaret edemedim yakmaya..
Çünkü biliyordum; eğer yaksaydım, mumu değil, elimi yakardım..Özgür nasıl kurtulacak? Onu çok seviyordum. Ama dedektife yalan söyledim. Çünkü grupta herkesin sevgilisi vardı. Bir tek benim yoktu. Gizem ile Özgür sevgili. Geriye kaldı Kerem! Onu istemiyorum ben! Ben Özgür'ü seviyorum! İşte bu yüzden bir sevgilim olamadı!
Bana anlattıkların doğruysa bir çözüm yöntemi var: ama eğer Özgür'ü önemli birisi gibi görüyorsan; işler değişir. Çözüm bulmak çok zorlaşır. Benim odamın yerini biliyorsan odama gel, bana söyle yalanların doğrularını. Tabi eğer bana söylediklerin, yazdıkların yalansa. Bana güvenebilirsin. Ama önce kendine güven. Bu her şey için geçerli bir söz. Bunu sakın unutma.
Dedektif Serdar.Kapımda dedektifin yazdığı notu görünce annemi hatırladım. O bile bilmiyor bunları! Ben nasıl güvendiğime söylemek yerine, tanımadığım güvenmediğim adama söylerim?!😣
Ama bir işe yarayacaksa: koşa koşa söylerim. Yaramadı şimdiye kadar, gerizekalı. Kendini bir şey zannediyor pislik! Ben senin gibilere mi kaldım!
Sevdiğim adamı tehlikeye atıp atmayacağını nereden bileceğim? Bana söyle!
PINAR AYDOĞAN.Hayır elbet! Yanlız, bana Özgür'ü sevdiğini açıkladın. Beklemezdim senden bunu yapmanı😁😂
DEDEKTİF SERDAR.Ağlatma beni! Kaç yaşındasın sen!?
Pınar AYDOĞAN.17 yaşımdayım. Sen?
DEDEKTİF SERDAR.15, çok gençsin dedektif. Sanmıyordum.
PINAR AYDOĞAN.Ondan nefret ettiğim kadar kimsede öfkem yoktu! Kumarcı babamdan bile!
☆▪¤☆
ARKADAŞLAR BÖLÜMLERİMİ KISA YAZMAYA KARAR VERDİM. YENİ BÖLÜMLERİ BEKLEYİN👱♀️