4

141 9 8
                                    

Gitmişti. Bir daha geri dönmemek üzere. Yoongi'nin aşkı yarım kalmıştı. 1300 yıl önceki gibi.

Tanrıdan tek dileği Jennie'nin bir an önce yanına gelmesiydi. O sadece bekleyecekti. O zaten hep bekleyen taraf olmuştu.

....

Üç hafta geçmişti. Artık geriye 28 gün kalmıştı. Köprünün sonuna gelmesine. Hala Jennie'nin zihnindeydi değil mi?

Her zaman yaptığı günlük rutinini yaptı ve dışarı çıktı. Hava bugün daha güzeldi.

Orada Lisa'yı gördü. Kız kendini toparlamaya başlamıştı. Jungkook gittikten sonra Lisa yıkılmıştı.

Jungkook 49 gününü tamamlamıştı. Acaba hayatın kaçıncı evresindeydi? Geri gelebilecek miydi?

Lisa'nın yanına doğru ilerlemeye başladı. Lisa bugün mutlu görünüyordu. Diğer günlere göre.

-Bugün mutlu görünüyorsun.

-Bilmiyor musun?

-Neyi?

-Jungkook geri döndü. Fakat beni tanımıyor. Yine de onu görmek çok güzeldi.

-Gerçekten mi? Şu çıkan kişi mi?

Lisa'nın gözleri de Yoongi'nin baktığı tarafa kaydı. Oradaydı. Tüm asaleti ile. Lisa koşarak onun yanına gitti.

-Oppa, bugün kafeye gidelim mi?

-Lisa'ydı değil mi?

-Evet.

-Tamam gidelim.

Lisa, Jungkook'un bu hallerine üzülse bile Yoongi her şeyin farkındaydı. Jungkook da hoşlanıyordu. Fakat ağırdan alıyordu.

Yoongi ikilinin bu hallerine gülmüştü. Çok tatlı bir çiftlerdi. Yoongi de öyle olmak isterdi Jennie ile.

Tanrı onu duyuyor muydu? Duyuyorsa neden duymamazlıktan geliyordu?

Her zamanki gibi işe gitmişti. Aslında haftasonuydu fakat zamanın hızlı geçmesi için sürekli işteydi. İnsanlar ona işkolik diyordu fakat o bunu pek takmazdı.

....

Bugün diğer günlere göre işten erken çıkmıştı. İlk başta iş yerinin karşısında ki kitap evine giderek bir kitap aldı. Düzenli olarak kiatp alırdı.

Fakat bu sefer her zaman aldığı kitaplardan farklı bir kitap aldı.

Bu kitap Jennie'nin en sevdiği kitaptı. Belki bu kitabı 3.defa okuyordu. Fakat bu pek önemli değildi.

Bankta otururken yanında bir hareketlilik hissetti. Bu koku... Sadece onda vardı. Hızlıca yanına döndü. O vardı. Hayatının aşkı. Jennie...

-Sen... Daha 28 günüm vardı.

-Biliyorum. Tanrıya yalvardım. Koşarak geldim.

-Seni seviyorum.




Yine saçma bir kurgu sonu.

Paralel adlı bir kurgu yayınladım. Bakarsanız sevinirim.

hotel del lunaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin