HatırlatmaSabah çalan telefon sesi beni çok rahatsız etmişti. Telefonu açıp kulağıma götürmüştüm
"Her kimsen s*kt*ir git. bu saate insan aranır mı ?"
Telefondan kahkaha sesi gelmişti . bu sesi tanıyorum bu enesin kahkahasıydı.
"Kapıyı aç aşağıdayım"
"Üzgünüm aradığınız kişiye şuanda ulaşılamıyor " diyip yüzüne kapatıp uykuma devam edebileceğimi sandım ama yanılmışım .5 dakika sonra zil çalmıştı. Yataktan söylenerek kalkıp kapıyı açmaya gitmiştim. Gelen Enes'di.
"Ya ben sana s*kt*r git demedim mi! Niye gitmiyorsun. Ben uyumak istiyorum.sen nasıl girdin"
"Üzgünüm bugün uyuyamazsın Bugün sende kalmaya karar verdik ve üst katdaki teyzeye arkadaşın olduğumu söyledim oda açtı ."
"Ah o teyze ger- ne bir dakika Verdik derken Herhalde verdim diyecektin." dedim kendimden emin bir şekilde"
"Hayır şimdilik geliler şimdi senin evinde bir şeye yoktur diye onları markete gönderdim ."
"Okey geç içeri"diyip kenare çekilmiştim.
"Direnmeyecek misin ? Direnirsin sanmıştım "dedi şaşkın bir halde.
"Dirensem bile eninde sonunda bir şekilde gireceksin ben işleri kolaylaştırıyorum"demiştim .İçeri geçip evi gezmeye başlamıştı.
"Evet burasıda bizim cüce'nin yattığı oda olmalı "
"Hey ben cüce değilim ve oraya yatak odası deniyor "
"Yerde niye bu kadar kıyafet var bunların çamaşır sepetinde olması gerekiyor " demişti gülerek.
"O nasıl bir tespit üstad ıq'mu düşürdün . ""Din dong" zille eş zamanlı olarak söylemiştim . Enes kalkıp kapıya bakmıştı . bende kahvaltı hazırlıyordum.
"Kahvaltıda ne var ?" diye soran baturay'a
"Omlet " diyip eklemiştim "bu arada ekmek aldınız mı ?"
Önce birbirlerine bakmış sonra kafalarını yana sallamışlardı.
" o zaman kim gidecek "
Kimseden ses çıkmamıştı.
"İyi ben giderim" demiştim .
"Bende geleyim yalnız gitme" demişti ...Sizce kim ???
Neyse byyy görüşürüz💜💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
// Youtuber //
Fanfictionİki Yakın arkadaşımın bana aşık olduğunu öğrenmek benim için bir çıkmazın girişiydi. Vales (Berk oral) Enes batur Sungurtekin Baturay Anar Berk muhammed sezgin Mervan tepelioğlu tamamen sıkıntıdan yazılmıştır ve eğlence amaçlıdır . ciddiye almayın.