Aranjarea camerei.

5 0 0
                                    

În viața mea nu am văzut atâtea zig-zaguri în interier. Am despachetat încet lucrurile surorii mele în mica ei cameră din dormitorul studenților și m-am așezat gândindu-mă că nu-mi pot imagina cum poți crea un confort  în această casă. În forma sa actuală, mi-a amintit de o celulă în închisoare ușor îmbunătățită, cu paturi mansardate și o chiuvetă separată în colț. Podeaua de beton a anulat complet încercările surorii de a oferi camerei cel puțin un luciu. Se pare că la cămin au început să înlocuiască acoperirile de pe podea, dar fie au rămas fără bani, fie pur și simplu nu au reușit să ajungă pânâ  în camera lui Ashley anul acesta. Succes Ashley! :)

Am ajutat-o ​​pe sora mea să facă patul și am început să chicotesc când colțul cearșafului a sărit de pe saltea și banda de cauciuc a lovit-o fix peste nas. Slavă Domnului că în aceste momente m-ai pot să râd și mă face să uit de ceea ce urma să se întâmple în câteva ore. Uite că pentru prima dată în șaptesprezece ani va trebui să trăiesc singură, fără sora mea - cea mai bună prietenă.

Oricât de multe ori a încercat Ashley să vorbească despre plecarea ei în această vară, întotdeauna mă întorceam și puneam mâinile la urechi. Pentru mine a fost insuportabil și am propus să amânăm toate conversațiile triste și sentimentale până în ultimul moment. Și în a lăsa lucrurile pe mai târziu, sunt un profesionist. Mai ales când vine vorba de sentimente.

—Fetelor, ați așternut plapuma deasupra cearșafului? - Mama a întrebat, referindu-se la o listă lungă, pe care a imprimat-o de pe unul dintre blogurile ei preferate.

—Nici o singură insectă nu va intra în această cetate, am spus, lovind patul. Din acestă lovitură, celălalt capăt al cearșafului a sărit de pe saltea, iar Ashley mi-a aruncat o privire sumbră.

—Ți-am spus să iei mai multe cearșafuri, a spus mama.

—Este o pierdere de bani. Avem o mulțime de cearșafuri sigure, a spus Ashley.

Ca de obicei,  creierul ei este mereu în căutare de modalități de a economisi bani, în timp ce creierul mamei este în căutare de modalități de a-i cheltui. Acest lucru a devenit deosebit de evident în ultimii doi ani, după divorțul părinților, când Ashley a trebuit să devină vocea inteligenței în casa noastră.

—În listă scrie extramari , mormăi mama.

Aruncând din nou cearșaful peste saltea, Ashley mormăi și coborâsem amândouă din pat. M-am oferit să ajut la înfășurarea unei ghirlande în jurul bazei patului, în timp ce sora și mama mea, unindu-și forțele, au instalat un mini-frigider.Cine s-ar fi gândit că frigiderele sunt turcoaz, chiar și cu culori de coral? Doar Ashley a reușit să ia frigiderul vechi spart al verișorului nostru și să-l transforme în ceva frumos. Dar, până la urmă, a intrat în școala cinematografiei, iar creativitatea a făcut parte integrantă din natura ei.

În timp ce sora și mama mea făceau schimb de observații caustice, încercând să găsească un prelungitor pentru a pune frigiderul într-un loc ideal de feng shui, am despachetat fotografiile pe care Ashley le-a luat cu ea. În una dintre ele, ea și cu mine am fost într-o tabără de vară în acel an, când am fost în sfârșit stabiliți în aceeași casă. Amândouă a trebuit să dormim împreună în acel an la nivelul inferior al patului supraetajat, pentru că Ashley se temea de înălțimi și deseori cădeam din pat. Să fiu sinceră, mi-a plăcut. Este surprinzător de liniștit să simți că sora ta este în preajmă.Următoarea fotografie a fost câinele nostru, sau mai bine zis, câinele ei,Fiero. Câinele și-a primit numele într-un moment în care Ashley era obsedată de musicalul „Răul". Totul din familia noastră s-a rotit în jurul Răului până în clasa a opta a lui Ashley.

Cățelușul pudel din poza era ca un ursuleț de pluș. De atunci, Fiero a devenit un cățeluș de douăzeci și trei de kilograme, distins printr-o pasiune specială pentru consumul de produse cosmetice. Nu mai contează câte tuburi de ruj am pierdut datorită acestui monstru.Ultima fotografie a fost Ashley, tata și cu mine. Am mers la Hollywood pentru un tur al Universal Studios, pentru că tocmai atunci Ashley a primit ideea cinematografiei. Probabil că avea vre-o douăsprezece ani, iar eu, respectiv, unsprezece. În fotografie, ne-am pozat pe fundalul orașului Stars Hollow din serialul „Gilmore Girls" și am râs ca o nebună. Cel mai probabil, tatăl meu imita un sunet apăsător chiar înainte de a număra la trei și nu ne puteam abține să râdem. De cealaltă parte a camerei, îmi puteam imagina chipul nemulțumit al mamei. Ea a refuzat mereu să fie fotografiată.

Am continuat să lucrăm în liniștea apăsătoare și să  petrecem câteva momente mai mult decât este necesar pentru fiecare sarcină. Merită să recunoaștem că totul a fost repede terminat și asta ar însemna că a venit momentul să plecăm. Nu cred că mama mea și-a luat rămas bun de la lista ei interminabilă de sarcini pentru intrarea în cămin. Oricât de multe bloguri a citit, oricâte note a scris, nimic nu ne-ar putea pregăti pentru adio.

—Atunci când vine vecinul tău? Am întrebat.

Ashley a bătut în mâini când frigiderul a început să lucreze, luând  fotografia Universal din mâinile mele.

—Cred că astăzi după cină. Locuiește în Kentucky, deci are un drum lung înainte.

— Kentucky? Toți mănâncă prăjit acolo, nu? Fii atentă, altfel vei pierde toate obiceiurile tale sănătoase aici, a spus mama.

 — Mi se pare absurd să generalizăm obiceiurile alimentare ale unui grup întreg de oameni pe baza numelui lanțului de fast-food care menționează personalul lor, am spus.

— Metabolismul meu nu s-a schimbat în ultimii optsprezece ani. O să fiu bine, mamă, spuse Ashley. 

Am fost mereu invidios de cât de ușor știa să scape de mama. Totuși! Ashley a fost înaltă și subțire toată viața, în timp ce eu am moștenit un tip de figură complet diferit.

Mama a ridicat un deget, care a servit întotdeauna ca semn al începutului unei dispute, dar a lăsat imediat mâna, de parcă amintindu-ne că am venit aici pentru a lăsa fiica cea mai mare pentru primul an la facultate și acum nu este momentul pentru certuri.

—Și ea va aduce o canapea? Întrebă mama în schimb.

—Din câte am înțeles, a dat comandă de canapea într-unul dintre magazinele Target din apropiere, ca să nu îl aducă cu ea.Nu vă faceți griji, mi-a trimis opțiunile, iar noi am ales-o pe cea care ne-a plăcut ambelor, a spus Ashley.

—Pentru că nu te poți baza deloc pe o șansă, am tachinat-o.

—Nu este nimic greșit în a ști ce îți place, a răspuns ea. - În plus, prima canapea pe care a ales-o a fost prea scumpă. Așa că, în general, i-am economisit o tonă de bani.

—Cu siguranță te voi suna dacă am vreodată nevoie de o canapea.

— Prostuț-o, o vei folosi doar pe a mea.Am oftat, răsucind una dintre luminile ghirlandei, arzând destul de uniform:—Doar glumeam.— A, da, desigur, a spus Ashley, frecându-și capul. - Îmi pare rău, astăzi mă simt puțin tulburată. Încrederea mea a dispărut.

—Aceasta este temporar, am liniștit-o, va apărea din nou, imediat ce vă stabiliți și veți începe să vă simțiți confortabil.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 27, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Să fim sinceriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum