de jongen

71 5 2
                                    


Yara kijkt de jongen aan & ze schrikt.
'je hoeft niet te schrikken hoor!' Zegt de jongen met een glimlach. Yara bloost, en lacht een beetje ongemakkelijk. 'Was jij net ook niet bij het restaurant?' Vraagt de jongen terwijl hij zijn gevallen spullen van de grond pakt. 'eum jaa, daar was ik samen met een vriendin' zegt Yara terwijl ze de jongen helpt. Als ze bukt om een pakje boter op te pakken voor de jongen, doet hij hetzelfde. Yara's hand raakt ze zijne aan, snel staat ze op. 'Sorry!' Zegt ze snel nog een keer. 'Het is niet erg!' Lacht de jongen. Pas nu beseft Yara een beetje wie het eigenlijk is....  'OMG YAAR! DIT IS NILES!' Denkt ze, hoe kon je zo stom doen? Niles lacht en loopt weer verder. Yara kan zichzelf wel slaan, HOE KON JE NOU ZO STOM DOEN?!
Ze rekent snel af, en rijd naar huis. Als ze thuis is appt ze snel Jade.
Y= omg Jade, dit geloof je nooit...
J= wat is er?? Tell me!
Y= ik ging even snel een zak bolltjes halen, en ik draai me om. En ik knal per ongeluk tegen iemand aan...
J= oeehhh! En? Knappe gozer??
Y= JADE!! HET WAS NILES!
J= ECHT?! Nee je maakt een grapje?!
Y= nee echt niet! En toen pakten we allebei het bakje boter, en echt... t was zo ongemakkelijk!
J= owh dit kan ook alleen jou overkomen hé?! Maar toen?
Y= ik zei nog een X sorry, en toen lachte hij zo verschrikkelijk lief... en toen liep hij verder. Owh en hij vroeg ook of wij dat waren bij het restaurant.
J= Deamn Yaar! En toen?
Y= toen liep hij verder...
J= haha! Je had zn nummer moeten vragen. Ik moet gaan! See you ;)
Y: doegg!

Yara legt haar telefoon weg, de soep is gelukkig klaar. Terwijl ze eet, droomt ze de hele tijd weg. 'Yaar! je hebt de knapste, beste & leukste drummer van de wereld ontmoet! En van Kensington OFC, droomt ze.  Als ze klaar is met eten zet ze haar spullen in de vaatwasser. Ze checkt haar telefoon en ziet dat @nilesvandenberg  iets heeft toegevoegt aan zijn verhaal. Ze klikt er snel op en ziet dat Niles pannekoeken aan het maken is. Ze reageerd op zijn verhaal met; hmm! Lekker...  en ze doet haar telefoon weer uit. Ik kan niet wachten tot de Ziggo zegt ze tegen zichzelf.  Rond 23:10 besluit Yara dat het leuk is geweest voor vandaag, ze doet haar pyjama aan en gaat slapen. 
'Tring....tringgg' , de wekker gaat. Yara doet haar ogen open,  'Urggh... waarom is het nou al 7:00?!' Ze pakt haar telefoon en scrollt door al haar meldingen heen. Jade heeft geappt,
J= Jaaa Yaar, ik heb een nieuwe baan! Ik mag nu werken bij de Ziggo Dome als barvrouw!
Yara lacht, 'hoe doet ze dat toch?'
Y= wat super leuk! Gefeliciteerd.
Ze kijkt op haar instagram, en ze ziet dat ze een bericht heeft. Ze opent hem met wat spanning, 'HET IS NILES!' Roept ze blij. Hij heeft haar reactie op het verhaal een hartje gegeven. Ook ziet Yara dat ze een volgverzoek heeft, van Niles. Ze accepteerd hem meteen. Ze gaat haar bed uit, en gaat ontbijt maken. Als ze dat op heeft, loopt ze naar haar kast en doet haar kleren aan. 
(Deze )

Ze doet wat eten & drinken in haar tas, en vertrekt naar haar werk

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ze doet wat eten & drinken in haar tas, en vertrekt naar haar werk. Ze werkt al 2 jaar bij een kledingzaak. Als ze aankomt, gaat ze gelijk aan de slag. 'Nou even alle dozen uitpakken', zegt ze terwijl ze haar spullen weg legt. Yara begint met de doos shirts voor mannen.  Dan komt er iemand binnen....  Yara kijkt op, 'nee... niet alweer'... zegt ze sprakeloos.

--------------------------------------------------
Jaaaaa.... wie komt er binnen?;)
Ik hoop dat jullie dit hoofdstuk een beetje leuk vonden!
X

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jun 19, 2020 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Die ene leuke jongen//Niles Vandenberg//KensingtonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu