Diabolik lovers RPG

56 1 4
                                    

,, Saya, lépe řečeno ta piča, co balancuje za zábradlím balkonu jak káča, se tam už jen tak tak přidržovala. Na tváři se jí objevil vyděšený výraz, když jí noha málem podklouzla dolů. Raději se chytila oběma rukama a začala šplhat dovnitř, aby nespadla. Navíc začal foukat studený vítr, a jelikož ona byla pořád jenom v noční košili, byla jí zima. Otočila se čelem k zábradlí a dala jednu nohu nahoru. Když tam dala i tu druhou, naklonila se dopředu, aby váhu přenesla směrem k balkonu. Ke štěstí se tam na tom zábradlí tak dobře natočila, že jí ten vítr zespoda odvál košili. Poté tam byly nádherně vidět její krásně růžové kalhotky s popiskem: Dad's trophy."

,,Laito se neubránil a užíval si ten pohled. Chudák Reiji cítím to co se stalo díky tomu pohledu na svých zádech. ,,Ty prase! Si děláš prdel? Se ti z toho postavil!" Zařval na něj Reiji."

,,Saya tam jen tak bezbranně kopala nožičkama nahoru a dolů, jako by jí to mělo nějak pomoct. Pištěla přitom tak moc, že by jí klidně mohli použít místo poplašné sirény. A jak už je známo: blb je blbem navždy. Jelikož ne, že by se ta kráva snažila co nejrychleji dostat nahoru, přičemž by po půl hodině asi spáchala sebevraždu holícím strojkem. Vona tam raději křičí jak při demonstraci a nehybně si tam leží na zábradlí jak úplný pako. Ten vítr jí pořád fouká do prdele, přičemž cítí, jak se jí ty kalhotky pomalu zařezávají do půlek, ale ona tam raději stále řve jak na lesy.
,,AYATO! HELPNI, PLS!!" zařvala směrem dovnitř. Jako odpovědi se jí dostala její druhá bota, která jí bouchla do přímo do kebule, a něco na styl:,,Co? Nemáme zájem!".

"Shu jen zabručel a radši odešel někam do Narnie protože i tam je věští klid než tady.

Laito mezitím očumoval její zadek a modlil se k ďáblovi aby bylo vidět něco víc, ale jeho modlitby nebyli vyslyšeny.

Kanato se jen otočil a s Teddym následoval Shua do Narnie. ,,Teddy, oni jsou divný," ,,...." ,,To bych rád, ale nemám kam," ,,....." ,,To je špatný nápad," ,,....." ,,Jo to zní líp," ,,...."

Reiji tam jen umíral na to jak blbá je ta nevěsta a jak blbý jsou jeho bratři. ,, Proč já? Proč já musím mít za bratry takový úchylný, psycho, a líný blbečci?!"

,, Subaru si tam mezitím zacpával uši, jelikož je měl ještě stále rád, a jelikož pravděpodobně dostali hodinovou slevu na uřvaně-se-máme-fest, protože ta pinda tam takhle řvala minimálně už patnáct minut bez toho, aby úplně logicky vylezla na to zasraný zábradlí a úplně logicky se převlíkla.
Subaru se ani nedivil, že se jí ten mozek odstěhoval někam na Hawaii, když mu tam ta piča vytopila dům těma svýma sračkama, co dokázala vymyslet.
Ayato jí tam momentálně pravděpodobně luxoval podlahu, jelikož bylo docela dobře slyšet, jak tam něco žuchlo na zem a s otráveným křikem to tam předjíždělo z místa na místo. Což byla vzhledem k situaci docela ironie, když tam ta kráva řvala jak na lesy.
Společně tak zrobili geniální orchestr o dvou kundách."

,, Bože, můžeš přestat řvát?! Jsi slyšet snad až k Mukamáčům! Ayato, ty ji pomoc, na tohle nemám nervy," zařval nasraně Reiji a setřásl ze sebe s těží Laita a nasraně si došel uklidit tu spoušť co mu tam Subaru udělal. Laito stále civěl na její zadek."

,,A co si jako myslíš, že sem?! Nějakej magickej antivirus s růžovýma šatičkama a kouzelnou hůlkou, který přijde vždy, když ho lidé potřebují?!" vykřikl mu na to nazpátek rozjebanej Ayato, terej to asi pravděpodobně narval do skříně, jelikož mu na čele tancovala nepěkná wrecking ball a vlasy mu z toho všeho trčely až do Atlanstskýho oceánu. Přihupkal na balkon stylem: Auu, ty pičo, můj palec, div se bez těch ponožek nerozjebal o kluzkou podlahu a nezaškrtil o svou kravatu, která za ním vlála jak židovská vlajka.
Když se mu ale dostalo dostatečného místa v popředí Hitlerova slavnostního muzikálu: Jo, vy kundy! Křičte jak můžete!, raději udělal otočkový obrat o 360° a trefil tu čůzu přímo do ksichtu. Ta se zmozhla jenom na le profesionále páde. Pustila se zábradlí a udělala super hero landing přímo na Laita. Nebo spíše do Laita."

,,  ahojky Bith-chan, chceš si užít?" Olízl si rty a povytahl obočí. Během jeho běhu mu někam hapal klobouk,"

,,Saye se naježily všechny chlupy na těle - tím všechny myslíme všechny - a modlila se ke všem bohům, aby se mohla už konečně vrátit domů. Celou dobu se tam klepala jak pračka a důvody, které ji k této činnosti vedly byly pořád ještě zatím neznámé, jelikož se stále nacházela v noční košili. Upřímně teď nevěděla, jestli se cítila víc ublíženě psychicky nebo fyzicky, jelikož sedět na Laitovy v momentální situaci nebylo fakt nic příjemného. Subaru se tam mezitím málem zechcal smíchy, protože jeho nohy na tom byly stejně jako Saya."

,,V košilce vypadáš úchvatně, kdybychom byli v soukromí, a ne v přítomnosti smějícího se Subara, ojel bych tě tak abys prosila o víc, Bith-chan," mrlk na ní a chytil ji za pas,"

EvieFvckingComfield konečně jsem se dokopala k tomu to napsat! 😂😂😂

Úlovky z chatu a citáty naší školyKde žijí příběhy. Začni objevovat