-El e Andreev, prietenul meu, care va avea grija de tine in noaptea asta. ma uit la cei doi trasnita si nu inteleg ce se intampla.
Dima incepe sa rada, urmat de prietenul sau.
-Nu sunt un copil Dima, stiu sa am grija de mine, nu era nevoie sa chemi pe cineva.
-O ba da, de unde am eu siguranta ca nu vei incerca sa te arunci de la balcon domisoara? imi lovesc din nou fruntea enervata.
-Katya, nici nu o sa ma simti ca sunt aici, se apara Andreev.
Nu mai spun nimic si plec la mine in camera neuitând sa încui usa dupa mine.
-O sa descui usa aia in secunda doi, altfel ti-o scot din balamale! urala din hol.
Lovesc peretele cu pumnul si fac ce-mi zice. Ma enervează la culme, si nu am cum sa schimb asta. Imi pornesc mobilul si ii tastez cateva mesaje Anyei , care imi raspunde instant. Am stabilit sa doarma la mine, doar pentru a ma scapa de Andreev, care deja imi displace. Soneria s-a auzit si pana sa actionez Andreev era la usa, banuiesc ca avea in plan sa doarma in sufragerie.
-Imi pare rau dar am reguli stricte, nu primim pe nimeni in casa! spune acesta si tranteste usa de parca ar fi a lui.
-Andreev! Ce mama zmeilor se presupune ca faci? Ea e Anya si vreau sa doarma cu mine in seara asta, sa-ti fie clar , luate-ar naba deschide-i in momentul asta sau vei avea de-a face cu mine! urlu si nu mai astept sa ii deschida el si fac asta eu luand-o in brate si imbrancindu-l pe dobitocul ala cat un stalp.
Tot ce facea era sa stea langă usa fara nici o expresie pe chip. Se uita cand la mine cand la bruneta care isi agata geaca in cuier facandu-se din ce in ce mai comoda.
-Nu! il aud pe dobitocul din fata usii.
Ne intoarcem instantaneu, iar eu ii fac semn sa intre la mine in camera si sa isi lase lucrurile la locul lor obisnuit. Fac un pas in fata, si Anya vine langa mine mai repede decat un fulger, lucru care imi indica ca si-a aruncat lucrurile pe unde a apucat.
-Ce nu? intreb si pun accent pe ultimul cuvant.
-Nu! Am reguli clare de la Dima, daca afla ca am lasat-o aici face tocana de carne din mine... observ o usoara nota de frica, dar nu ma intereseaza, asa ca ii arunc o privire impasibilă.
-Ascultati-ma domnule, sunt cea mai buna prietena a ei si vreau sa stau cu ea, nu ma intereseaza ce ordine ai primit dar, eu de aici nu plec nici daca ma omori! tipa si Anya fara sa mai astepte sa zic ceva.
Tipul se uita la noi cu frica. Cand ne-am intors sa plecam in camera, Andreev o apuca pe Anya de mana si o trage dupa el pana la usa, moment in care ii dau un pumn atat de tare incat ma durea si pe mine. Tipul cade din picioare moment in care o trag pe prietena mea de langa el si ii zic cat de repede pot sa plece si sa incuie usa.
-Ea nu placa nicaieri! si cu aceste cuvinte rostite ma urc peste el si incep sa-l lovesc cu brutalitate pana ce si-a inchis ochii.
I-am mai dat cativa pumni in fata sa ma asigur ca nu se va ridica cand ma astept mai putin. Merg la usa camerei si ii zic sa-mi deschida, ceea ce si face. Ma imbratiseaza si eu ii raspund cu una alaturi de o sarutare pe frunte.
CITEȘTI
Întoarcere la 180 de grade
FantasyCine s-ar fi gândit vreodată ca viata pe care o duceai, bătăile pe care le îndurai sau ca jignirile aduse la adresa ta din partea parintilor și alinata de cea mai buna prietena a ta ar putea sa ia o întorsătură de 180 de grade, si sa se transforme i...