-

412 25 12
                                    

Öncelikle merhaba,

Bu fic yazdığım diğer ficlerden farklı olucak, bu hikaye için gerekli araştırmayı yapmam benim için uzun sürdü. Gerçekten çok emek vereceğim bir hikaye olucak, beğendiyseniz lütfen tüm bölümlere oy verin.

Hikaye Kore'de bir akıl hastanesinde geçiyor, akıl hastanesinin adı  Gonjiam. Fakat bu hastane benim için çok da iyi değildi, yani gerekli bilgiler yoktu, bu yüzden Waverly Hills ile harmanladım. İki hastanenin hikayelerini ve bina düzenlerini. Örnek olarak, Waverly Hills'de bir doktor hastalara çeşitli deneyler yapıyormuş, ölen hastaları kimseye görünmeden dışarı çıkarabilsin diye Waverly Hills hastanesinde bir gizli tünel var. Ama Gonjiam hastanesinin binası hakkında çok fazla bilgi bulamadım. Aslında olayların hepsi Amerika'Da Waverly Hills Sanatoryumu'nda geçicekti ama... Fazla mantıklı gelmedi. Her neyse iki hastanenin ortak yönleri de var; Orada olan hastalara işkence etmek gibi...

Ayrıca günümüzde iki hastanenin yakınında oturanlar geceleri çığlık sesleri duyduğunu, ve çoğu kişinin psikolojik rahatsızlıkları olduğu belirtilmiş...

Hastanelerle ilgili vereceğim bilgiler bu kadar, internetten araştırıp Hastanelerin fotoğraflarına bakabilirsiniz, fakat tavsiyem değildir. Çok ürkütücüler. Fic bir *Taekook* fici olucak, onların aşklarını anlatıcak. Yani eğer böyle paranormal şeylerden korkuyorsanız bile okuyabilirsiniz. 

Çok uzun tuttum, lütfen oy vermeyi unutmayın. Teşekkürler ve keyifli okumalar. 

Kitabın sonunda kitabı yazarken ilham aldığım dizi ve filmleri yazacağım.

Asylum • TaeggukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin