Bölüm 18

1.2K 105 24
                                    

Rosé'den

Sabah yere düştümemle uyandım. Koltuktan düşmüştüm. Jimin'le koltukta yatmışız. Etrafa baktığımda her yer savaş alanı gibiydi. Şarap şişeleri viski şişeleri yerlerdeydi.

Abimle Lisa diğer koltukta uyuyorlardı. Tae ve jennie'de yerde yatıyorlardı. Jin abim masanın üstünde jisoo unnim de masanın altında uyuyordu. Gece neler olmuştu böyle.

Ama normal şeyler olmadığı kesindi. Başıma bir ağrı girmesiyle biraz bağırdım sanki başıma bıçak sapliyorlar gibiydi. Benim bağırmamla Jimin uyandı. Ve birden uyanıp kafasını kaldırdığı için yüzlerimiz çarpıştı.

Ahh jimin!

Sen iyi misin?

Hayır başım felaket.

Noldu burda? Her yer savaş alanı gibi.

Sanırım dün gece rahat durmamışız.

Benim ağrı kesiciye ihtiyacım var Rosé. Verebilir misin?

Gel.

Mutfağa gidip ağrı kesici içmiştik. Sonra masadaki jin abiyi gördük.

Ohaa jin hyung burda mı uyumuş?

Hahah jisoo unnie de altta.

Bunu dememle jimin aşağıya baktı. Ve şaşırarak bana baktı. Biraz gülüştükten sonra içeriye gittik.

Lisaaa kalk kalk.

Ne var yaa!

Ya kalksana kızım!

Off tamam.

Abii

Hııı.

Kalk.

Biraz daha.

Yah kalk!!

Tamam be bağırma kulağımın dibinde sabah sabah!

Sabah mı saat 12:00.

Offf bu evin hali ne yaa!

Akşam coşmuşuz yine.

Jisoo unnieee

Jisoo unnie.

Heyy!

Ne var Lan!

Sakin unnie kalk hadi.

Jisoo unni bir anda kalktığı için kafasını masaya çarptı.

Onun bu haline gülerken jennie unnie bağırdı.

Ne bağrıyonuz lan! Bi uyutmadınız şurda.

Unnie artık kalkın evi toplamalıyız.

Tae kalk.

Hıı.

Kalk dedim kalk. Bu da camış gibi oldu iyice.

Sen kendine bak.

Sus! Bakıyım!

Off.

Jin abide kalkmıştı herkez evi topluyordu. Lisa ile abim içki şişelerini ve çöpleri topluyordu. Jennie salonu süpürüyordu. Jisoo unnie bulaşıkları yıkıyordu. Tae ve Jin çöp atmaya gitmişti. Jimim ve bende yatakları topluyorduk. Bir süre sonra ev eski haline gelmişti.

Kahve yepıcam isteyen varmı?

Herkez ben diyince jisoo unni mutfağa gitti. Başımı çatlıyacak gibi ağrıyordu. Kimsenin benden vmfarkı yoktu. Biraz kahve hepimize iyi gelecekti.

Passion & Jirosé Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin