Rosé'den
Boynuma çarpan nefeslerle uyandım yataktaydım ve Jimin? Şuan o benim boynuna kafasını gömmüş bir şekilde uyuyordu. Aklıma dün gece olanlar geldi dün gece intihar etmeye kalkmıştım zar zor hatırlıyordum en son hatırladığımda jimin'in bağırmasıydı.
Jimin ben bayıldıktan sonra evine getirmiş olmalıydı. Neden böyle bir şey yaptığımı düşünürken aklıma gelmişti o acı gerçek. Bunu hatırladıktan sonra hemen kendimi jimin'in kollarından ayırdım.
Bunu yapmamla
Gözlerini açtı.Uyanmışsın Rosie.
Neden beni buraya getirdin?!
Sen... bayıldın Rosé.
Onu biliyorum beni neden bırakmadın neden orada ölüme terk etmedin?!
Bunu nasıl yaparım. Ben seni seviyorum Rosé sen her ne kadar inanmasanda.
Sana nasıl inanabilirim ha? Sana olan güvenimi kaybettim artık!
Dedğim şeyden sonra tam kalkacaktım ki beni kolumdan tutup altına aldı.
Ne yapıyorsun! Bırak beni jimin!
Beni dinlememeye devam edersen buradan çıkamazsın.
Saçmalama Jimin bırak beni tam kalkıcağım zaman veni tekrardan yatağa itti.
Yeter jimin!
Beni dinlemek zorundasın! Sadece 2dk sonra gitmek istersen gidersin!
Bağırdığında biraz korkmamış değildim. Bu yüzden hareketsizce onu izlemeye başladım.
Bak cafede olanların hepsi seulgi'nin suçuydu. Ben onu isteyerek öpmedim o beni bir anda tutup öptü zaten oraya da beni senle tehtid ettiği için gittim yoksa asla gitmezdim. Onun yüzünü bile görmek istemiyorum. Ben seni seviyorum. Ve bu hiç bir zaman değişmeyecek.
Peki neden o kadar keyifli konuştunuz? Seulgi gülüyordu. Sende halinden memnun gibiydin!
Rosé ben onunla asla keyifli olmam. Neden bilmiyorum ama bir anda arkasını döndü ve sonra tekrar bana döndü bir anda gülmeye başladı saçma şeyler söyleyip koluma vurdu. Ve asla keyifli olmadım.
Şimdi her şeyi anlıyordum. Seulgi birden arkasını döndü ve beni gördü beni kıskandırmak için gülerek bir şeyler anlattı. Jimin suçlu değildi ve bende salak salak kendimi yıprattım ne kadar ahmağım böyle. Keşke konuşmasına izin verseydim. Sonra jimin'e baktım üzgünce bana bakıyordu. Ve konuştum.
J-jimin ben ne diyeceğimi bilemiyorum. Hatalıyım. Gerçekten bir ahmağım. Konuşmana izim vermeliydim saçma saçma işler yaptım ve bu yüzden abimi kızları ve SENİ çok üzdüm. Çok özür dilerim. Tabi bunu demeye bile hakkım y-
Sözümü yarıda kesen şey jimin'in dudaklarıydı. Nasıl yani beni affetmişmiydi? Bu kadar kolay mı?
Dudaklarımızı ayırıp gözlerime bakmaya başladı.Rosie böyle konuşma. Sen suçlu değilsin beni o şekilde görmen ve böyke tepki vermen gayet normaldi asıl suçlu benin onun beni öpecek kadar rahat olmasına izin vermemeliydim.
Sen suçlu değilsin jimin. Böyle söyleme ben seni affettim. Artık barıştık tamam?
Hafifçe başını salladığında çok tatlıydı
Şuan yanaklarını sıkmamak için kendimi zor tutuyordum.Dudaklarına minik bir öpücük bıraktım sonra yataktan kalktım bana ne oldu diye sorarcasına bakıyordu.
Eee ben aç mı kalıcam? Hadi kahvaltı edelimmm.
Tamam güzelim.
Jimim lavaboya giderken bende
Mutfağa gidip buz dolabına bakmıştım ve istediğimi her şey vardı. Bunu düşünürken birisi bir anda arkamdan bana sarıldı. Jimin olduğunu düşündüğüm için;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Passion & Jirosé
Romance- Beni kendine bağımlı yaptın Rosé. Kendimi senden alamıyorum. ~Park Jimin ~~~~~~~~~~~~~~~~ - Seni seviyorum Jimin. Hemde çok seviyorum. Sadece seni kıskandırmak istemiştim. Hala seni deli gibi seviyorum... Park Jimin & Park Chaeyoung