Herkeze merhaba arkadaslar, kitabımı okudugunuz için teşekkürler
...
Okula kadar yürüdük o beni okula kadar bıraktıltan sonra fark ettim ki , derse gec kalmışım , aceleyle derse girdim.
Ve sırama gectim yanındaki arkadaşım niye bu kadar gec kaldın deye sordu, bende bugün onunla bulustum dedim .Sonra okul 2 günlük tatile girdik ama ben üzgümüm cünkü onu koca iki gün goremiyecektim. Ben kuzenimin yanına gitim .
Akşam oldu kuzenim yanına cagırdı bi şey göstereceğim diye, ama beni sorgulamaya cagırmış
Sordugu sorular ve cevaplarım
1: sen o cocugun adını buldum demi dedi
Cevabım:Hayır dedim ilk ,sonra ısrar edince evet buldum dedi
2: perşembe akşamı onla konuştum demi dedi
Cevap: evet dedim, cok ısrar edince konustuk dedi
3: Artıl siz sevgili oldunuz dedi
Cevap: evet dedim ve anlatmaya başladım tüm günüTüm gün yaşanan olaylar
Sabah onla bılustum, okula kadar beraber yürüdül dedim.
Daha yenide onla mesajlası yodum. Dedi hata o cikilotayı bana almış.
Kuzenim sevindi ilk defa bu kadar mutlu oldugum icin dediSonra dedim ki 3 subat ilk gördügüm an 3 mart sevgili oldugumuz an tam 1 ay bekledim ve sevgili olduk dedim
Biz tüm akşam bu konuyu konuştuk, kuzenime cektigimiz fotoğrafları gösterdim
Ben kendi evimize gidim ve onura mesaj atım. Biz 04.00 kadar konuştuk. Her zaman ki gibi ben uyuya kalmışım. Sabah annem kaldırdı, o kavaltı hazırlamaya mutfaga gitti. Ben direk telefonu aldım ve mesaj gelmiş onurdan direk okudum ve şöyle yazıyodu '' Günaydın sevgilim'' ben mesajı okudugumda çok mutlu oldum, direk cevap verdim ''Sanada günaydın sevgilim ''diye mesaj attım . Ne zaman boş vaktim oldugunda mesaj atıyordum yada arıyordum . Cumartesi ve Pazar böyle gecti, pazartesi günü kalktım erkende hazırladım . Annem kalktıgında ne bu hız diyerek öptü, kavaltımı aceleyle Yapıp otobüsü beklemeye başladım , otobüs geldi ben onura mesaj attım ben otobüse bindim diye oda bende duraktayım yazdı . Ve onur bindi yanıma gelerek günaydın dedi ve yanagıma bi öpücük kondurdu bende sanada günaydın sevgilim dedim . Yol boyunca konuştuk, şarkı dinledik , otobüsten indik benim okuluma dogru yürüdük okulun arkasında bi kafe var dedim istersen ora gidelim dedim kafeye gittik , içeceklerimizi alıb bi banka oturduk ben okula geç kaldıgımı anladım ve ben okula geç kalıyorum diyerek yanagını öpüp okuluma girdim . Derse girdim ve sırama geçtim sıra arkadaşım yine niye geç kaldın diye sordu bende onurla buluştum okulun okulun arkasındaydık ama vakit ne zaman gectigini fark etmedim .
...
Herkeze yine merhaba arkadaşlar inşallah bu bölümüde seversiniz.
Arkadaşlar sizden bi ricam olacam.
Benim kulandıgım gibi şarkı biliyosanız yorumlara yazarmısınız
6. Bölümü daha hızlı yazmaya çalışacagım
Sizi seviyorum
♥♥♥