Pewnego piątkowego wieczoru Kenma wracał do domu po długim treningu. Jedyne o czym w tej chwili marzył to rzucić się na łóżko i obejrzeć jakiś sensowny film. Ostatnio nie miał na nic czasu. Całymi dniami się uczył, a w nocy nie mógł spać, ponieważ myśli o Kuroo nie dawały mu spokoju. Z jednej strony nie chciał psuć ich kilkuletniej przyjaźni, ale też chciał żeby między nimi było coś więcej niż przyjaźń.
Kenmę z zamyśleń wyrwał głośny krzyk Kuroo.
- Kenma zaczekaj na mnie! - krzyknął w pośpiechu czarnowłosy.
Chłopak odwrócił się na pięcie do swojego obiektu westchnień.
- Co? - odpowiedział bez uczuć, a w sercu czuł radość.
- Masz na dzisiejszy wieczór jakieś plany? - zapytał z nadzieją Tetsuro.
- Nic takiego nie miałem zamiaru robić - powiedział blondyn z obojętnością.
- To co ty na to, aby przyjść do mnie na noc? - podrapał się po karku w niepewności.
- Okej, ale muszę jeszcze iść do siebie po jakieś ubrania - wymruczał z niezadowoleniem Kozume.
- Nie musisz! Dam Ci jakieś - Radośnie odpowiedział kruczoczarno-włosy.
- Niech będzie - odparł farbowany blondyn.
W pośpiechu poszli do domu wyższego. Na wejściu powitał ich czarny, puszysty kot o imieniu Tuluś.
- Idź do mojego pokoju, zaraz tam przyjdę tylko wezmę jakieś przekąski.
Kenma przywitał się z kotem i ruszył w stronę wcześniej wymienionego pomieszczenia.
Chwilę po Kozume przyszedł do pokoju Tetsuro. Odstawił jedzenie na biurko i przysiadł się do chłopaka.
- To... co robimy? - przerwał chwilę niezręcznej ciszy czarnowłosy.
- Możemy obejrzeć jakiś film? - mruknął blondyn.
- Tylko proszę nie komedie romantyczne - dodał z błaganiem rozgrywający.
- No okej, proponujesz coś? - przeciągnął kruczoczarno-włosy.
- Możemy obejrzeć to - szybkim ruchem wpisał tytuł w wyszukiwarkę.
- Okej - odparł Tetsuro.
***
Po obejrzeniu filmu oboje stwierdzili że są zmęczeni i chcą pójść spać.
- Nie mam nic, w czym mógłbym spać - stwierdził farbowany blondyn.
- Poczekaj dam ci coś - po tych słowach wstał z łóżka i podszedł do szafy.
- Masz - rzucił w Kenmę koszulką, na co ten jęknął z niezadowoleniem.
Chłopak poszedł do łazienki i szybko się przebrał. Po powrocie do pokoju wskoczył do łóżka czarnowłosego i skulił się pod kołdrą jak mały kot.
Po kilkunastu próbach zaśnięcia poddał się i przewrócił na bok w taki sposób, aby leżeć twarzą w twarz z wyższym.
- Kocham Cię - szepnął Kozume, na co Kuroo od razu otworzył oczy.
- Ja Ciebie też - uśmiechnął się starszy, po czym zamknął młodszego w uścisku.
______________________________________
Witam wszystkich w moim pierwszym i nie ostatnim opowiadaniu. Bardzo dobrze mi się pisało tą książkę i mam nadzieję, że przypadła wam do gustu.
Z góry przepraszam za wszystkie błędy i niedociągnięcia, ale nigdy nie miałam okazji, aby cokolwiek napisać.
CZYTASZ
Wyjawienie▪︎Uczuć/Kuroken
FantasyKenma od dłuższego czasu był zakochany w Kuroo. Nigdy nie był dobry w pokazywaniu swoich uczuć. Czy uda mu się wyznać swoje uczucia związane z Tetsuro?