0542*******: Merhaba Fıstık.
0542*******: Ben senin gelecekteki kocan...
0542*******: Böyle konuşmak ne kadar rahatmış. Oh be !
0542*******: Neyse, konumuza geri dönelim.
Tünay : Kesin gelecekteki kocamsındır (!)
0542*******: Aaa niye öyle diyorsun evlenirsek görürsün...
0542*******:Hem biliyor musun ben seni 8. sınıftan beri seviyorum. Okuldan nefret eden ben, sırf seni görmek için sabahın köründe kalkıyorum.
Tünay : Bana ne be, sana benim için kalk diyen mi oldu sanki seni her gün görmek istiyorum...
0542*******: Kalbimi kırıyorsun. Bu arada o yanındaki çocukla çok sıkı fıkı olma ,kendisi çok çapkındır.
Tünay : Bak tekrar diyorum sa-na-nee! Ayrıca bilmiyorsan tanıştırayım o benim arkadaşımın abisi ve benden arkadaşımın ödevini almaya gelmiş.
Tünay :Ayrıca ben sana niye açıklama yapıyorum ki, daha seni tanımıyorum bile...
0542*******: Ama ben seni çok iyi tanıyorum,neyden rahatsız olduğunu en çok hangi yemeği sevdiğini biliyorum...
0542*******:ben seni 4 senedir seviyorum.
Tünay: Demek ki senle aynı okulda okumuş olma ve aynı liseye gelme ihtimalim de yüksek...
0542*******:Evet, aynı okullarda okuduk ve hala da okuyoruz.
Tünay : Peki sen benim için mi bu okula kaydoldun yoksa puanın buraya yettiği için mi ?
0542*******: Hem puanım yettiği için, hem sende olduğun için...
Tünay : İyi o zaman beni sevdiğin için bu okula gelseydin çok vicdan azabı çekerdim.
0542*******: Biliyorum...
Tünay : İyi o zaman, ders başlayacak şimdi...
( Tünay çevrimdışı )
0542*******: Görüşürüz canım :)
(Görüldü)
Dersin başlamasına yakın Selen'in abisine ödevlerini verdim. Selen'in abisi iyi biriydi. Bana da sanki onun kardeşiymişim gibi davranır, hep koruyup kollardı. Ben sınıfa girecekken benim kolumdan tutup " Dikkat et, yandaki birkaç erkek iki saattir seni kesiyor" dedi. Bende başımı onaylamak için aşağı yukarı salladım. Sınıfımız çok kalabalık değildi bugün, artık yavaş yavaş yazılılarımız başlayacağı için herkes okula gelmeyip sabahtan akşama kadar ders çalışıyordu, zaten artık 1. dönem konularını bitirdiğimiz için artık sadece tekrara yapıp test çözüyorduk.
Artık son dersteydik bugün zaten en sevdiğim arkadaşım Selen de hasta olduğu için 1 hafta gelmeyecekti. Şimdiki dersimiz ise matematikti. Matematik dersine de girdikten sonra servise binip eve gittim. Servise giderken telefona üst üste 5 tane mesaj gelmişti. Telefonu alıp mesajlara baktım.
0542*******: Nasıl geçti dersler ? Bizim dersler çok berbattı hele ki son 2 ders, beden hocası geç kaldığımız için hepimize yirmişer defa şınav çektirdi. Öldürdü bizi!
Tünay: Oh ne güzel olmuş size... ;)
0542*******: Ben sana ne yaptım ya aşk olsun...
Tünay: Şu an olmasın. Yazılı haftası hiç olmasın.
0542*******: Anlaşıldı, sen şimdiden heyecan yapmaya başlamışsın ama belli etmemek için sinirliymiş gibi davranıyorsun ama sakin ol sen zaten çalışkansın, ben bittim asıl nasıl yapıcam o soruları bide sanki destan yazıyorlarmış gibi yazıyorlar da yazıyorlar sırf soru uzun olsun diye...
Tünay: Oda doğru yani ben çalışkanım zaten. Hep çalışkandım gerçi de...
0542*******: İki seni övdük hayvan gibi egon hemen tavan yaptı sanki yavrum.
Tünay: Yavrum, hayvan gibi ? Tam bir ayısın sen var ya , zaten senle neden konuşuyorsam. Tanımadığım ve görmediğim biriyle...
(Tünay Kayran tarafından engellendiniz.)
0542*******: Ya ben onu şakasına söyledim. (Gönderilemedi)
0542*******: Seni kırdıysam özür dilerim, lütfen affet beni... :( (Gönderilemedi)
________
Selam bu benim ikinci olarak yazdığım kitap, diğer kitabıma da bakarsanız sevinirim...
Oy vermeyi unutmayın :)
Yorumlarda kitabı nasıl bulduğunuzu yazabilirsiniz.