BÖLÜM 2

299 25 29
                                    

'Barons' grubu

Akşam evinizin önünde plakası 02 ile başlayan arabaya bineceksiniz. 9757 bitiyor.

(Görüldü)

------------------

Jimin mesajı attıktan sonra telefonu yanına bıraktı. Çaprazındaki koltukta Namjoon oturuyordu.

"Böyle birşeyi neden istediğini anlamıyorum Joon. Zaten işinde iyiyken hemde."

"Onlar çok iyiler. Onları yetiştirmek istiyorum. Eğitilince daha iyi olabilirler."

Jimin başını sallayıp kadehini masaya koydu. Arkasına yaslanıp başını arkaya yasladı.

"Min Yoongi hakkında ne düşünüyorsun?"

"Zevkine düşkün biri. Feminen bir tarzı var ve tabuları yıkan bi kişiliğe sahip. İnsanı kendine çekiyor. Merak uyandırıyor. Özellikle gözündeki siyah kelebek.."

"O kelebeği neden yaptırmış acaba."

"Kişiliğini anlattığını düşünüyorum. Kelebek kadar sessiz ama tek kanat çırpışıyla büyük enkazlar yaratabiliyor."

"O bu kadar ayrıntılı düşünmüş olabilir mi?"

"Daha ayrıntılı düşündüğünü tahmin ediyorum. Sandığının aksine derin düşünceli biri gibi. Masum ama çok zeki."

"Sen onu çoktan çözmüşsün."

Cevap vermedi ve sağ ayak bileğini sol dizine koydu. Birkaç dakika sonra telefonuna gelen mesajla eline alıp okumaya başladı. Mesaja cevap vermeden elinde çevirmeye başladı.

"Hoseok'u almış. Sıra Jungkook'daymış."

"Biraz geç gelecekler anlaşılan. Adamları kontrol edelim mi?"

Jimin ayağı kalktığında Namjoon da onun peşinden gitmişti. Dışarı çıkıp herkesi yanına çağırıp tekrar kontrol etti ve en fazla bir saate tekrar yerleşmeleri gerektiğini söyleyip odasına çıktı.

------

Hoseok silahını temizledi ve ablasını dikkatle dinlemeye devam etti. Ablasına olanları anlatmış ve heyecanlanmasına sebep olmuştu. Ablası ve karısı Park Jimin'i daha önce görmüş onunla iş yapmışlardı. Hoseok ise ablası yüzünden daha çok heyecanlanmıştı. Silahını güzelce temizlemiş kurşunları hazırlamış kemerini düzeltmişti.

"Çok şanslısın Seok! Bende aranıza girmek istiyorum!"

"Olmaz nona! Siz birdaha böyle işlere bulaşmayacaksınız!"

Ablası yanaklarını şişirip kaşlarını çattı. Karısı onun tatlılığına kıkırdadı ve dudaklarını öptü.

"Iyy! Önümde sevişmeyin!"

"Sus bakalım sen!"

"Aman be! Kapatın artık o zaman. Hazırlanayım bende. Birazdan araba gelecek, beni ve diğerlerini alacak."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 12, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GANGSTER- YOONMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin