seznámení

10 1 1
                                    

  V malém městečku na jihu bydlela dívka z jménem Enny měla 14 let a chodila do osmé třídy. Z mámou po večerech na internetu hledaly nějakou jezdeckou akademii, a konečně po spousty hledaní našli Jezdeckou školu jménem: Stáje u potoka. hned druhý den volali ředitelce akademie jestli by nemohly Enny přihlásit. A ano všechno to klaplo! ,, Takže, Enny ve středu půjdeš na jezdeckou akademii v severní Karolíně ano? Řekla Enny její máma. ,, No jasně že ano a v kolik hodin?" zeptala se Enn. ,, V 9:30 budeš muset stávat brzy kolem sedmé jo? ,, Áno mami" A pak už šla Enny spát. Druhý den Enny brzy ráno stávala protože se těšila na první den ve stáji. Na snídani si udělala vajíčka na měkko( její oblíbené ) a potom se šla obléct. Vzala si džíny a tričko. Potom honem běžela na autobusovou zastávku. Když ji autobus zastavil pře stájemi tak tam na ni hned čekala nějaká paní.

 ,, Ahoj ty musíš být Enny že?" Vykřikla na Enn. ,, Dobrý den ano jsem to já Enn, a vy jste kdo?" ,, Já jsem Helena Renkinsová tvoje učitelka" Enny jenom zakývala hlavou. Paní Renkinsová, Enny ukázala stáje, ohrady, koně, seník  velkou jízdárnu, malou jízdárnu a jejího koně. Před Enny stál tlustý malý poník. ,, To je Bellsury?" Zeptala se z údivem Enny. Učitelka jí na to odpověděla.,, Ne ne ne Enny, to je poník Bony. Tvůj začátečnický kůň." Enny z údivem kývla hlavou a už nic neříkala. ,, Enny jezdila si někdy na koni?" Zeptala se.,, Ano, jezdila u mé tety, má statek, ale už tam nemá koně už jenom krávy kozy a králíky" ,, Aha"  Řekla paní Renkinsová a potom jí ukázala jak se kydá hnůj. ,, Na tady máš sedlo dečku a uzdu, nasaď jí to " Enny to Bony hezky nasadila, a potom udělala to, co jí paní Renkinsová řekla. Nasedla na Bony a krokem jela ne velkou jízdárnu.

BellsuryKde žijí příběhy. Začni objevovat