Lee min hoo'nun ağzından
-Hey, min hoo.(Cho)
Cho'nun bana seslenmesiyle ona döndüm. Ona yardım etmek için yanına doğru gitmeye başladım. Kapan kurmaya çalışıyordu. Pek becerebiliyor gibi gözükmüyordu. Yanına gidip elindeki ipi aldım. Ucuna düğüm atıp yanımdaki ağacın dalına fırlattım. İpin düğüm attığım ucu ağacın dalının üstünden geçip yere düştü. İpin yere düşen ucunu alıp cho'ya uzattım. Uzattığım ipi alıp tuzaklardan birini ipe bağladı.
-Daha ne kadar kapan kurucaz(Cho)
-Kaç tane kapan kaldı.(Min hoo)
-6 tane kaldı.(Cho)
-Onları da kurup gidelim. Nerdeyse sabah oldu bu yüzden hızlı olmalıyız. (Min hoo)
-Tamam etrafına bakınana kadar gel de yardım et çabuk bitsin(Cho)
Kapanlardan birini alıp ona yardım etmeye başladım. O sırada konuşuyorduk.
-Geçen burda 3 tane ceset bulmuşlar. Sence başka cesetlerde var mıdır?(Cho)
-Sanmam olsa polisler bulurdu.(Min hoo)
-Cesetlerin vücudunda bir damla kan yokmuş. Bu ormanda olan bir hayvan veya başka birşey kanlarını içmiş diyolar. Sence o şey bir vampir olabilir mi?(Cho)
-Yok daha neler ya sen çok alacakaranlık filmi izledin herhalde(Min hoo)
-Olm başka ne kanlarını içebilir ki insanların hem ayrıca bu ormanda vampirlerin olduğuna dair söylentiler var.(Cho)
-Bence bu bir şehir efsanesi senin gibileri korkutmak için söylenmiş yalan şeyler bunlar inanma bunlara.(Min hoo)
-Nasıl bu kadar emin olabiliyorsun gerçek olmadıklarına(Cho)
-Eğer vampirler gerçek olsaydı şuan biri bize saldırmış olurdu.(Min hoo)
-Bak onda haklısın(Cho)
-Ben hep haklıyım(Min hoo)
-Ayaklı ego(Cho)
-Kkkkk(Min hoo)
Konuşurken kapanları kurmayı bitirmiştik.
-Sonunda bitti(Cho)
-Evet. Saat kaç?(Min hoo)
-telefonundan bak(Cho)
-Arabada telefonum (Min hoo)
-He tamam saat 5.38(Cho)
-oo baya geç olmuş hadi arabaya gidelim.(Min hoo)
Dedim ve kapanların bulunduğu yerden ayrılıp arabaya doğru ilerlemeye başladık.
-Öğlen olunca tekrar gelicez dimi(Cho)
-Evet kapanları kontrol etmeye gelicez(Min hoo)
-Hm tamam(Cho)
-Bu saatte eve gittiğimi eşim öğrendiğinde beni öldürecek.(Min hoo)
-Ondan korkuyormusun?(Cho)
-Hayır o bu saatte evin dışında olmamı istemiyor(Min hoo)
-Pişman mısın evlendiğine?(Cho)
-Hayır sana da tavsiye ederim çok geç olmadan evlen(Min hoo)
-Yok ben bekar kalmayı tercih ederim(Cho)
-Bence evlilik güzel bir şey (Min hoo)
-Olabilir ama ben yine de evlenmeyi planlamıyorum(Cho)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir BLACKPİNK (TAMAMLANDI)
AdventureÇiftler Liskook=lisa+jungkook Yoonnie=jennie+suga Jirose=rose+jimin Jinsoo=jisoo+jin